Inlägg från: Micka! |Visa alla inlägg
  • Micka!

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Nu har jag fått sura uppstötningar...undra om det är bebis eller nya kaffet...men brukar inte ha det annars....men man kanske får magkatarr av detta väntande !!! Är lite mer kissnödig  än tidigare, och lite snurrig i huvudet...men det kan ju vara lågt blodsocker........

Hur går det för er andra....några mer symtom......?

• Micka!
    mammave skrev 2014-10-24 17:23:35 följande:

Jo då, analyserar allt just nu, så symptom finns det :P Illamående till och från, mest om jag är hungrig. Och när jag lutade mig framåt fick jag som håll i magen, konstigt. Men jag överanalyserar nog bara. Lite tung i huvudet var jag häromdan och känner lite hur humöret dalar ibland, blir liksom lite ledsen för ingenting. Men allt kan ju bero på annat oxå...

Åh, vad bra att du testar en del, Micka :) Då kan jag leva lite på dina tester istället :P Så på måndag har jag att se fram emot kanske då ;)

Sedan har vi ju Lectin som har BIM idag. Det är spännande att följa andra i samma sits och se hur det går för er. Då slipper jag bli så insnöad på mig själv bara ;)

Jag tänker inte testa förrän tidigast söndag nästa vecka. Jag har bara ett test hemma oxå, så det är nog bra, då testar jag kanske inte för mkt :P

Ja, känner också att det är bra att få fokus på något annat......hoppas jag kan vänta till ons, känner att jag inte vill slösa tester.....men det beror väl på hur jag mår......eller om tant röd kommer....brukar få lite rosa/brunt några dagar innan 2-4 dagar brukar det handla om! Vi får se Håller på att toköveranalysera precis som du......
  • Micka!

Läste i min gravidbok som jag skrev med sonen, plussade med clearblue på bim + 1,(inte +2 som jag hade för mig) vågar kanske prova med ett test på måndag..... vad tror ni...?

• Micka!

Låter som en bra idé med en lista

Hur går det med era symtom? Mina håller i sig......varje gång man går på toa blir man ju lite halvt skräckslagen, man vill ju verkligen inte ha den där mensen.....

Ah, jag håller tummarna för oss... ska blir roligt att testa innan bim, har aldrig gjort det förut! Har alltid väntat till efter bim, för att vara på säkra sidan! 

Börjar bli något otålig....................varför går dagarna så långsamt plötsligt!

• Micka!

Har bestämt mig, tar ett test på måndag.....om mensen inte kommit!!!! Har en jättejobbig molande mensvärk idag!!!

Blir ett test på bim - 3!!! Det är första gången jag testar så tidigt

• Micka!

Håller med, dagarna går alldeles för sakta och man börjar tänka på bebisgrejor!

Har tittat lite på vagnar...sålde våran gamla till en kompis som precis har fått barn! Hade en Emmaljunga duo, men den är så stor och otymplig, vill ha en nättare denna gång...en som man bara kan slänga in i bagaget utan att plocka isär liggdel och chassi...lutar mot citycross eller nitro...vad det nu är för skillnad på dom? Ja, ni hör hur knäpp man blir ....fast å andra sidan betyder ju det att man längtar väldigt mycket, det är ju positivt!!!!!

• Micka!

Min mage är så uppblåst....jeansen börjar sitta tight i midjan! Så mycket bulla har jag ju inte ...proppat i mig....får använda de med low waist istället....kommer ihåg att jag var väldigt uppsvälld med sonen också...blir knäpp om det är mensen som gör mig så uppkörd i magen . Men då borde det vara typ dagen innan mensen ska komma....!

• Micka!

Tog ett test nu på morgonen...

kunde inte vänta!! Men det visade totalt negativt.... ! Men har inte gett upp hoppet för det...bara blivit lite mer verklighetsförankrad....testar nästa gång på torsdag om inte mensen visat sig! Kommer ihåg att jag plussade rätt så svagt med clearblue med sonen, då på bim + 1! Håller tummarna för oss

• Micka!
    mammave skrev 2014-10-26 10:06:05 följande:

Micka: var nog alldeles för tidigt

Lectin: härligt

Ja, det tror jag också! Hoppas bara mensen håller sig borta!

Lectin; det gör du rätt i Njut! Härligt med hotell......
  • Micka!

Har samma symtom som tidigare.....men efter lite mys i morse med karln, fick jag rosa flytningar......rädd att mensen är på väg.!

Det har inte kommit nått mer sen då...men vill helst inte gå på toa!!!!!!

Urk...nu blev det jobbigt!!!

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea