Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Vilken härlig inställning limegrön! Nu kör vi!
Jag kunde, som vanligt, inte hålla mig ifrån testen utan tog ett lloyds testa tidigt imorse. Tokblankt. Nå det är fortfarande tidigt så än ger jag inte upp!
Vilken härlig inställning limegrön! Nu kör vi!
Jag kunde, som vanligt, inte hålla mig ifrån testen utan tog ett lloyds testa tidigt imorse. Tokblankt. Nå det är fortfarande tidigt så än ger jag inte upp!
Trist limegrön
Härligt att du är positiv iaf!
Idag är jag på bim +6, men igår kom det lite blod när jag torkade mig, så mens på gång.
Hur räknar ni när mensen startar? För på mig kan det komma lite blod i flera dagar utan att det egentligen blöder liksom.. Jag brukar räkna från dagen det startar på riktigt så att säga...
Funderar på att ta ett uppehåll denna månaden, då bim verkar infalla precis när vi är i Turkiet nästa gång. Hade varit skönt att bara koppla bort det då och kunna ta en drink och öl i solen utan att behöva undra ifall man är gravid...
Negativt idag också. Livmodertappen är stängd och hård som en surtants snörpta mun. Lätt lätt värk i tjejmagen som jag inte kan avgöra huruvida det är mensvärk eller inte. Knappt några symtom annars. Pyttelite öm i brösten kanske. Tänker på att jag ju saknade symtom helt när jag blev gravid första gången och hoppas därför lite extra... Men de senaste två cyklerna har jag tagit äl-spruta med gravidhormon och haft massa jättetydliga symtom så jag minns knappt hur det är utan spruta. Idag känner jag mig negativ och har plockat fram menskoppen...
Stiltje här. Inte testat idag och ingen mens än.
Spännande med tidig äl! Allt som avviker från det normala är bra när man hållit på länge!
Oj redan? Ja tänk va tiden går... Hoppas de har det bra våra gamla trådisar.
#@%*¥§* Ja mensen var åtminstone punktlig...
Hej på er!
Har hållit mig lite borta från familjeliv men erkänner att jag har varit inne och smygtittat lite på tråden.
La ner barn försöket några månader, men under semester månaden tok försökte vi med äl stickor mm. Var inte alltid en dans på rosor. MEN igår blev det ett + på gravtestet.
Trode inte det var sant så gjorde 2 till under dagen och med samma resultat.
Äntligen. ????
Håller alla tummar och tår för er och kommer titta in här då och då.
Åh så bra limegrön! Håller tummarna för äl!
Hm... är på ÄL+20, borde ha fått mens men icke. Inget plus. Blir galen av att vänta. Jag har haft molvärk i snart två veckor, kissar hela tiden, är väldigt lättirriterad och det har börjat klia på magen.
Men... mensen hade ju precis kommit igång efter så lång tid så förmodligen är det hormoner & hjärnspöken som lever rövare. Irriterande dock.
Även om jag gärna hade varit gravid önskar jag nästan att mensen ska komma nu så att jag slipper gå och vänta/fundera, jag blir helt besatt.
Trist med mens men skönt med besked. Låter som en avslappnad och sund inställning emjh!