Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Mensen kom igår :/ lite deppig.. När blir det vår tur?!
Halloj i tråden,
Jag är en nygammal Familjelivare som hängde mycket här när det var dags för första och andra barnet, men sen har det varit en ganska lång paus... Nu försöker vi få till nummer tre men än har det inte tagit sig. Så hoppas det är ok att hoppa in i tråden
Eftersom vi börjar närma oss 40, har lite åldersnoja och sa från början att årskiftet skulle vara gränsen för hur länge vi skulle försöka, så börjar det kännas lite deppigt nu när det närmar sig....
Jag har kört med Äl stickor ett tag och alltid fått fullt utslag och även timat in försöken. Så jag har ju förutsatt att jag också har ägglossning. Men nu senast var första gången som jag även testade att ta tempen och gissa vad, ingen temphöjning.... och det tog sig så klart inte heller. Så nu känner jag mig jätteförvirrad och undrar om det är så att mina ägg helt enkelt inte lossar någon månad, eller om det var en ren slump att det hände just den första gången jag testade att ta tempen....
Hur ofta har man egentligen en riktig ägglossning när man är 38... den blir väl mer oregelbunden med åldern?