Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Mitt äl-test blev positivt i torsdags! Äl således igår eller idag på cd16 el 17, det känns bra!
Mitt äl-test blev positivt i torsdags! Äl således igår eller idag på cd16 el 17, det känns bra!
Måste bara gnälla lite. Denna mens är en av de värsta jag haft. Vaknade inatt med sådan ryggvärk att det kändes som jag skulle gå av på mitten.
Jag har aldrig haft så ont i ryggen förut, inte ens när jag fick mina barn. Hjälp.
Däremot har jag inte alls haft lika ont i ljumskarna/magen som tidigare. Knepigt. Har varit mer eller mindre sängliggande under dagen men på kvällen blev det så pass mycket bättre att jag kunde ta en promenad, skönt det för man blir ju inte bättre av att ligga i sängen.
Välkommen Smultronrosen!
Tack Iskristall!
Välkommen du också charliem!
Kul att det rör på sig i tråden igen! Jag sitter också och vääääntar på äl. Jag äter letrozol för att få ägglossning och ska på ultraljud på måndag för att kolla om det är några äggblåsor på tillväxt. Har börjat få lite äl-värk men inga äl-flytningar. Ska jag gå på tidigare letrozol-cykler så blir äl ungefär 28-29 augusti och bim nånstans runt den 12 september.
Skriv gärna in er i vår bim-tråd också:
www.familjeliv.se/forum/thread/74231472-bim-trad-for-pratsjuk-35-forsoker-fa-en-trea
Appropå bim-tråden, Iskristall! Jag tror du skrivit fel månad på din bim! Visst har du väl passerat äl och väntar på bim nu, eller?
Lectin: Ja se hur det kan gå. Ja, självklart ska det vars bim 29 augusti Får ändra det när jag sitter vid en dator! Tack för påminnelsen!
Hoppas på fin äl för dig snart!
Hur har ni det i finvädret? Här är maken bortrest över helgen. Mina äl-flytningar satte igång i torsdags och han reste fredagmorgon. Absolut ingen stegring på äl-test fram till igår åtminstone. Idag glömde jag testa. GLÖMDE!!! Jag! Plötsligt händer det. Han kommer hem imorgon kväll så förhoppningsvis hinner han hem innan det är kört. Sist hade jag äl-flytningar typ fem dagar innan testerna visade som starkast så jag tror det är lugnt.
Bra planering GrönaDruvan! Skönt att veta när man börjar jobba att det bara är två veckor till ledigt och sol. Låter verkligen ljuvligt. Håller också tummarna för att det är nu det händer!
Håller tummarna för en trygg härlig resa GrönaDruvan!
Här är det nedsläpp på g! Två(!!) stora fina äggblåsor är redo att släppa sitt innehåll. Jag ska ta spruta också för säkerhets skull. Mannen hann alltså hem innan äl med god marginal.