Inlägg från: limegrön |Visa alla inlägg
  • limegrön

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Nu drar testjävulen i mig..testade negativt imorse bim-3.. testar im igen, forts följer. GOD JUL till er alla.

• limegrön

Testa igår bim -2 neg. Sparar mina sista test till bim dagen imorn tänkte jag. Men behöver köpa bättre test. Testlagret känns inte pålitliga, ska inte köpa dem igen. (Förra mån fick jag ju svagt rosa streck och då var jag inte gravid)

• limegrön

Ja nästa omgång test jag köper blir definitivt en annan sort. Har testat rfsu tidigare, är de bättre tro?

Bim idag och såklart negativt test. Men ingen mens i sikte. Lite hopp har jag fortf då ja inte har någon mensvärk som jag annars alltid har några dgr innan mensen kommer. Sen har jag ömma bröst som jag oxå haft tidigt i mina tifigare graviditeter.. så hoppet lever.

• limegrön
    mammave skrev 2014-12-30 18:11:34 följande:

Limegrön oxå, än så länge Kanske redan är ett plus där

Jag är allt kvar men för tillfället lite frånvarande, är på skidsemester så har inte haft så mycket tid för FL. Men har inte plussat, gick 3 dgr över senast så cykeln har väl blivit lite förskjuten förmodligen. Äl nästa v.

När det gäller gravida i tråden kan de vara på både gott och ont faktiskt, om jag ska va ärlig. Lite jobbigt blir det ju om tråden blir full med gravida och inga försökande kvar. Känslan att vara ensam kvar och inte gravid...

i februari har det gått det magiska året sedan vi sluta med skydd. Då ska jag ligga på mödravården och kräva utredning. Dock har man ju hört att dom inte alltid är så hjälpsamma. Speciellt om man har 2 barn sedan tidigare, min sambo har iofs inga. Får se vilken respons man får.
  • limegrön

Efter er diskussion skäms jag lite när jag säger att jag har stor åldersnoja. Är 33 år (fyller 34 iår) vet inte varför riktigt, kanske för mina två barn börjar bli stora (7 och 9 år iår) och glappet till trean som inte vill ta sig bara ökar. Kanske egentligen inte handlar så mycket om min ålder utan mer om att vi verkar ha svårigheter med att bli gravida.

• limegrön

Shrew: då håller vi tummarna att mensen håller sej borta

själv hade jag äl i helgen och har sexat på i dagarna tre, så nu kan vi inte missat att pricka äl iaf. Nu börjar väntan mot bim, segt men bättre än väntan mot äl iaf. Bim 26/1 cirkus.

• limegrön
    mammave skrev 2015-01-16 17:54:06 följande:

Här kmr nog mensen imorgon Har oftast ont i huvudet dagen innan mens och det har jag idag och idag är jag på dag 26 så allt stämmer ju in för mens

Nej nej nej, det tror vi inte på förrän mensen verkligen kommer.
  • limegrön
    Iskristall skrev 2015-01-18 10:29:16 följande:

Limegrön: Jag tog mig friheten att flytta ner dig i BIM-listan när jag var där och fixade till mig själv.

Vad bra, du får gärna ändra Bim oxå till 26/1 om du vill. Sist jag var där och pilla blev det helt knas så håller mig därifrån, haha..
  • limegrön

Lectin: denna avancerade kropp varför kan det inte vara enkelt. Men håller med de andra, agera som att det är en äggblåsa och hoppas ägglossningstesten visar positivt. Håller tummar och tår.

stort Grattis veronikak, här är en som oxå är avis, men ju fler som blir gravida, ökar ju statistiken att även vi andra kommer lyckas.

Är på bim -3 idag och gjorde ett test imorse fast jag bestämt att jag skulle vänta tills imorn. Det var toknegativt. Känns inte som våran månad denna heller, har inte en enda symtom. Inte ens svullna bröst som jag brukar få innan mens/graviditet. Min kropp är liksom i offläge denna mån..

• limegrön
    Lectin skrev 2015-01-23 09:05:03 följande:

limegrön: De gånger jag plussat har varit "tysta" månader! Alltså helt utan symtom. Mitt i symtomanalysen så kom det månader helt utan symtom och jag deppade ihop men just då plussade jag!  Borde ha lärt mig av det men icke! Jag letar fortfarande symtom som en tok varje cykel.

Inget plus på äl-stickan här men idag har jag börjat få värk på vänstersidan så antingen tänker cystan spricka eller så är det ändå äl på g. Bara att vänta och se...

Se där, då får vi tro att det är en äggblåsa som värker.

tack nu tändes lite hopp igen. Grejer är att jag jämför ju med de symtom jag hade de 2 senaste graviditeterna. Då var det både svullna bröst och extremt illamående.
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea