Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Vi fortsätter och håller tummarna limegrön!!!
Vi fortsätter och håller tummarna limegrön!!!
jo här kommer lite uppdatering, i onsdags fick jag en rosa flytning så tänkte nu kom mensen. brukar ha lite spottings dagen innan den "riktiga" mensen kommer. Men mensen har fortf inte kommit igång. Idag kom lite lite rosa igen plus lite brunt. Så vet inte vad som händer.
Lectin: håller tummarna att det är grav.symptom och inte mens.symtom.
Jodå nu har den "riktiga" mensen börjat. Hade först rosa spottings i 3 dgr. Denna månaden ska jag (försöka) tänka bort att vad bebisverkstad innebär. Inget tempande, inga äl test och inget sexschema. Har lovat mej själv och min sambo detta för det är psykiskt jobbigt nu efter att ha försökt över ett år. Vi behöver en brejk. Men jag kommer följa er andra och hålla tummarna för er så får vi se hur länge brejket bli, känner ju mejsjälv rätt bra så det blir nog inte många månader..
Hej igen..
varit off ett tag men ändå läst och följt er kamp och strävan. Är imponerad av er Lectin och iskristall (och er andra) som orkar kämpa vidare trots besvikelsen varje månad. Jag har saknat er så ska försöka vara lite mer aktiv framöver. Gick in en sväng och läste på bim-Tråden och då slog det mig att flera som var med i tråden i början ska föda sina bebisar nu snart. Och vi är inte ens gravida än....kändes tungt i hjärtat..
Vi kämpar oxå på, inget plus än. Men har gjort en början till utredning. De kan inte hitta några fel på varken mig eller mannen. Också lite frustrerade, vad gör vi för fel då liksom? Nästa steg är att kolla äggledarna så det är fri passage, spolning eller vad det kallas. Så fram till dess kör vi på som vanligt. Nu är det den eviga väntan på bim som hägrar, nedräkning. Bim ca 28 juli.
och stort grattis till mammave
Hej alla! Det var länge sedan sist nu.
Till att börja med, stort GRATTIS mammave!
Tack!
Limegrön: förstår din frustration Hoppas verkligen alla ni underbara tjejer plussar snart!
Ni som går mot BIM. känner ni några symptomer?
Jag har som vanligt ömma och svullna bröst, denna mån intalar jag mig att de är extra svullna. bim-5 idag så kanske tar ett test imorgon. Har inte testat på flera mån utan bara väntat ut mensen men denna gång känner jag mig lite positivare än jag brukar.
Gjorde ett test i morse bim-4 vågar jag vara försiktigt positiv?
janna84: var du gravid? Hur långt gången är du? Ursäkta jag har inte hängt med riktigt.