Inlägg från: Micka! |Visa alla inlägg
  • Micka!

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Minxy skrev 2014-11-18 21:15:37 följande:

Micka och Iskristall: ni står först på BIM-listan nu vad jag vet. Hade ni ÄL på den dag ni tänkt er eller kan BIM vara förskjutet i någon riktning? :)

Japp, hade ägglossning på lördagen som jag trodde, och som var uträknat! Nu har fertility friend även bekräftat att ägglossningen var då! 

Så jag har bim 29 nov! 

Har fått ett första symtom, igår fick jag molande mensvärk på äl + 3, känns lite tidigt..... och den har hållt i sig, har den fortfarande!
  • Micka!
    Minxy skrev 2014-11-19 10:56:50 följande:

Micka: åh, spännande! Nu jäklar hoppas jag på ett stort fint plus för dog, sen kan du smitta ner oss andra med plusbaciller ;)

Vi kanske alla kommer få en underbar julklapp i december!

Jaa, hihi.....visst är det spännande, tänk om du hoppas rätt då ska jag smitta ner er allihop !!!!

Ju längre man kommer närmare försöken tills det blir ett år, desto mer ökar ju chanserna för att få ett plus i alla fall! 

Det skulle vara den finaste julklapp man kan få  

Äl +4 idag, för att få tiden att gå lite fortare är det kanelbullebak idag!!!!
  • Micka!
    Iskristall skrev 2014-11-19 15:58:57 följande:

Äl+3 idag. Jag känner tyvärr ingenting. Hejjar på dig Micka! Nu jäklar ska det väl bli plus!?

Det vanligaste är väl att man inte känner nånting, om det finns ett befruktat ägg brukar ju det fästa kring 7 dagar efter ägglossning!

Hoppas så klart att det finns nåt där inne som blir en bebis, hoppas på den här månaden, men det kanske blir nästa månad eller nästa år jag plussar Men jag är väldigt glad för hejarop, det behövs jag hejar på sig Iskristall!!!! 

Hoppas, hoppas att vi får en jäkla fin julklapp !!!!!!
  • Micka!
    Umeje skrev 2014-11-20 12:07:33 följande:

Spännande Micka och Iskristall! Den här symptomletarperioden i månaden är lite speciell, hoppfull i af till en början. Håller alla tummar för er alla! Hur länge har ni i tråden försökt nu?
    För min del BIM på lördag/söndag, kunde inte hålla mig från att testa i tisdags och det var negativt. :( Lever lite på hoppet om att det var för tidigt men inser att det nog helt enkelt inte tagit sig denna månaden... Har dock enormt ömma, tunga bröst och diffus huvudvärk och trötthet. Testar på söndag igen (om jag kan hålla mig så länge) om inte mensen kommit...

Är på mitt sjunde försök, så hoppas på den här månaden

Du har ju gravsymtom   hoppas du plussar!

Själv fick jag ett stick i livmodern idag på äl +5, har aldrig känt nått sånt tidigare! Hoppas o så har jag lite molvärk av och till........
  • Micka!

Äl + 7 idag, hmm...har några symtom... som ömma bröst, molvärk av och till, uppblåst mage...ja, tyvärr kan ju det även betyda mens... vi får väl se på fredag! Då testar jag.....

• Micka!
    Janna84 skrev 2014-11-23 09:54:30 följande:
    Håller tummen!
    Tack Hoppas på ett plus så klart, men kroppen är bra lurig!
  • Micka!
    mangoo skrev 2014-11-24 12:07:16 följande:

Spännande. Håller tummarna!

är det nån som haft stickningar svag värk i nedre magen straxt ovanför ljumsken? Hade det mer eller mindre hela dagen i går ägglossning+5?

Fick ett stick i tjejmagen och molvärk på äl +5, har aldrig haft det förut! Hoppas det är positivt

Limegrön; jag skulle ta ett clearblue Hoppas det blir ett fint plus!
  • Micka!
    Lectin skrev 2014-11-24 18:31:14 följande:

Det blev inget med huset... Så nu drömmer jag om tillbygge istället!

Tråkigt! Men det finns nog fler drömhus, eller så blir det kanske ett tillbygge !

Är på Äl +9 idag, letar symtom som vanligt...har varit helt slut idag.....och nu på kvällen känner jag av lite illamående, men det kan vara lite släng av magkatarr också, men tycker den har varit bättre i ca 2 veckor!

Ömma bröst, svullen mage, molvärk, trött, lite illamående....jag låter som jag är totalt skenis!!!!! Eller en jäkla pms + magkatarr! 

Väntar med spänning till fredag.....försöker intala mig att det inte är något och att kroppen spelar spratt som tidigare månader......men det finns ju lite hopp också så klart !
  • Micka!

Fick rosa spottings igår kväll, så det blev inget den här månaden heller Så jäkla trist! Har aldrig haft det när jag varit gravid.....

Hoppas på plus i mellandagarna istället. ..då kanske man får en nyårspresent! Karln min ska börja med vitaminer han också, och vi får nog prova varianten med mys var tredje dag, utifall han har få simmare!

Lycka till ni andra

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea