• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • MorCaa

Kub idag!! Allt såg fint ut så nu gläds jag äntligen åt graviditeten.. <3

• Kejo
    MorCaa skrev 2014-10-23 14:46:52 följande:

Vad härligt, grattis

Nu kan du börja njuta av din graviditet
  • MorCaa
    Kejo skrev 2014-10-23 14:50:13 följande:

Vad härligt, grattis

Nu kan du börja njuta av din graviditet

Tack!! Ja verkligen!! Lyckliga tårar rinner nerför kinderna och jag kan inte sluta glo på bilderna på ärtan.. ;)
  • mylady

Var på vul idag. 12+1 för att kolla att bebis fortfarande levde efter största missfallsrisken. Haft två ma sen januari i år.

Vi fick se hjärtat slå o en bebis som mådde hur bra som helst o spelade fotboll o gjorde kullerbyttor. Helt magiskt!! Aldrig varit så lättad. Tårar av glädje :) det var verkligen fantastiskt att se mer än en liten böna. Utan nåt som se ut som ett litet barn.

Han sa att jag var i v 12 och en halv nånting. Så stämmer ganska bra med första vul. Nånstans mellan 12-13. Tänker nog samma BF till RUL nån gång o dec.

• NenaShebelle
    MorCaa skrev 2014-10-23 14:46:52 följande:

Vad skönt! Nu kan du slappna av och njuta av lille bebisen

Vi var också på KUB idag. Livlig liten sak, riktig ninja, haha Allt såg bra ut och jag grät av glädje. Var så orolig att lillen inte var kvar.
  • Jessan
    Kejo skrev 2014-10-22 21:25:29 följande:

Jessan; det är ju underbart, grattis igen till det fina resultatet smile1.gif

Tack!!!
  • Bedarande
    Linaslus skrev 2014-10-22 09:57:44 följande:

Uppsala erbjuder bara kub till personer över 35 är man under får man betala själv kostar 1500:-

Okej. Då får jag blinka lite extra åt sambon så att han öppnar plånboken, jag tror inte att jag kommer kunna slappna av förrän jag har gjort testet och sett att allt står rätt till. :)
  • LJC

Var på kub igår, vecka 12+1. När jag såg bebisen tyckte jag att den såg för liten ut, mer som i vecka 9, vilket jag sa högt till min sambo. Det visade sig att graviditeten stannat upp i Vecka 9+1. Jag har inte haft någon blödning eller haft ont så det var lite oväntat men ändå inte. Har inte känt mig gravid på 2 veckor, men trodde att det var vanligt. Nu ska jag in på måndag för att se om jag kan ta tabletter och får ut det eller om jag måste skrapa.

• MorCaa
    NenaShebelle skrev 2014-10-23 18:28:53 följande:
    Vad skönt! Nu kan du slappna av och njuta av lille bebisen

Vi var också på KUB idag. Livlig liten sak, riktig ninja, haha Allt såg bra ut och jag grät av glädje. Var så orolig att lillen inte var kvar.
    Visst är det helt underbart!! grattis och nu njuter vi till fullo..
  • MorCaa
    LJC skrev 2014-10-23 20:27:42 följande:

Var på kub igår, vecka 12+1. När jag såg bebisen tyckte jag att den såg för liten ut, mer som i vecka 9, vilket jag sa högt till min sambo. Det visade sig att graviditeten stannat upp i Vecka 9+1. Jag har inte haft någon blödning eller haft ont så det var lite oväntat men ändå inte. Har inte känt mig gravid på 2 veckor, men trodde att det var vanligt. Nu ska jag in på måndag för att se om jag kan ta tabletter och får ut det eller om jag måste skrapa.

nej gud så tråkigt!! vart med om samma alltför många ggr.. Gråter
Svar på tråden BF MAJ 2015