BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Hänger gärna på här! :)
Är 22, har en dotter på 1½ år, väntar nu andra barnet BF 27 maj 2015! Är i v. 5 nu enligt vad jag räknat ut! :)
Hej! Hänger gärna på här! :)
Är 22, har en dotter på 1½ år, väntar nu andra barnet BF 27 maj 2015! Är i v. 5 nu enligt vad jag räknat ut! :)
Hoppar in här med.. :)
33 år och väntar mitt fjärde mirakel.. <3
Är nu i vecka 9 (8+2) och sjukskriven pga allvarliga kräkningar och illamående sen två veckor tillbaka.. Men det börjar äntligen vända lite och numera klarar jag av att vara uppe små korta stunder.. ;)
Hej! Hoppar in här om det går bra :) har nyss plussat. BF 27 maj.
Har mått illa några dagar och känner av enorm trötthet!
Har en kille född sista april förra året ??:)
Vet typ knappt vad jag ska göra ;) har precis börjat plugga. (Är tjänstledig)
Vet inte om vi ska berätta för nån redan eller vänta. Vet ej om jag ska ringa BM eller vänta. Grejen är den att vi har haft två MA innan första barnet samt att vi har förlorat en flicka i v 22 pga ärftlig sjukdom :/ därför vill jag ändå ringa snart till bm. När ringer ni?
Hej,alla sidor säger lite olika men har bf någon gång mellan 29 maj-2 juni! Har en son född den 13 december 2013,fick ett missfall Juni 2014 så hoppas verkligen att detta går vägen nu :) Är 24 år bor i Täby.
Hur mår ni alla? Några symtom?
Själv är jag supertrött och börjat må illa mer och mer för varje dag.
Är varm i kroppen och har ibland svettattacker!
Hoppar in här med.. :)
33 år och väntar mitt fjärde mirakel.. <3
Är nu i vecka 9 (8+2) och sjukskriven pga allvarliga kräkningar och illamående sen två veckor tillbaka.. Men det börjar äntligen vända lite och numera klarar jag av att vara uppe små korta stunder.. ;)