• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Lillaplupp_
    emmarebecca skrev 2014-09-21 19:20:49 följande:

Hej hej Rebecca heter jag, plussade igår o har för tillfället BF den 29 maj! Det är mitt andra barn och vi ser så fram emot att följa andra som ska ha barn samtidigt! Jag skulle jätte gärna vilja hänga på i gruppen på Facebook, hur hittar jag den? :)

Hej o Grattis! Jag plussade med häromdagen och bf beräknat till den 28:e Maj :)
  • Lillaplupp_
    Rockchaos skrev 2014-09-14 20:07:32 följande:

Fick ett missfall 6 augusti o plussade igen 10 sep, då ca

2-3 v gravid.

Är nu i ca v.5+1

Självklart nervös över nytt missfall, men försöker njuta

av denna graviditet o hoppas att allt går bra

Har en son på 5 år sen tidigare.

Håller tummar och tår! :)
  • Frusnb

Jag vill också gärna hitta fb gruppen ????

Kanske ska presentera mig mer än ovan ??

Sofie 26 år. Kämpade 2.5 år och blev inskrivna på fertilitetsenheten, gjorde undersökningar och vul innan vi blev "godkända" för ivf.

Fick hem tid för ivf planering på må dagen och torsdagen samma vecka hade jag ett graviditetstest i handen med 2 streck ????

Hon är nu 9 (snart 10) månader född dec -13

Och som jag skrev tidigare är hon beräknad att bli storasyster 23 maj även denna älskling planerad och efterlängtad.

Bor med mannen i mitt liv, gifta sen 2011, vi bor i mitt föräldrahem (köpte av mina föräldrar när de flyttade till lägenhet)

2 katter.

Jag fyller 27år 29 maj 2015 också ????

N
  • emmarebecca
    Lillaplupp_ skrev 2014-09-22 16:20:39 följande:
    Hej o Grattis! Jag plussade med häromdagen och bf beräknat till den 28:e Maj :)
    Men vad roligt, kul att följas åt med andra lika långt gångna ????
  • Jessan
    Zorro skrev 2014-09-22 10:37:20 följande:
    Jag ska göra KUB. =) Gjorde det med sonen också.
    Är bara 30, men här där jag bor får alla som vill göra det.
    Jag gjorde ett i våras med väääldigt dåligt resultat och efter många om och men så valde vi att inte gå vidare.
    Detta gör att jag är sjukt nojig över testet nu, och har googlat alldeles för mkt. Tidigast jag kan göra blodprovet är 4/10.
    Jag är 36 år..
  • Lillaplupp_
    emmarebecca skrev 2014-09-22 18:54:38 följande:
    Men vad roligt, kul att följas åt med andra lika långt gångna ????
    Tycker jag erkligen! Känner du något mer än att det spänner i tjejmagen?
    Igår blev jag nojjig och kände att jag kanske skulle göra ett test till, men har det visat positivit ska man kanske nöja sig med det? Glad
  • Zorro
    Jessan skrev 2014-09-22 20:59:28 följande:
    Jag gjorde ett i våras med väääldigt dåligt resultat och efter många om och men så valde vi att inte gå vidare.
    Detta gör att jag är sjukt nojig över testet nu, och har googlat alldeles för mkt. Tidigast jag kan göra blodprovet är 4/10.
    Jag är 36 år..
    Usch så jobbigt. Gjorde ni fostervattenprov också?
    Vi gjorde som sagt KUB med sonen också och fick bra resultat. Då såg jag det mest som en rolig grej att få ett tidigt ultraljud, och sa att blir det dåligt resultat så diskuterar vi det sen. Denna gång har jag läst otroligt mycket om det och är mer insatt i vad det egentligen innebär, och vi har bestämt att vi verkligen vill göra det, + att det såklart blir kul att få se lillen. =)
  • Zorro

Kan tillägga att jag är fullständigt livrädd för att få tvillingar. Och skulle det vara tvillingar så vill jag hellre veta det redan i vecka 13 än vänta till RUL i vecka 19, för att hinna bearbeta det ordentligt! =)

• Arcoiris

Är oxå lite nojig over att det skulle vara tvillingar, men en av mina närmsta kollegor väntar tvillingar nu. Hur stora är oddsen liksom?! XD

Ska på tidigt vul på fredag så väntan blir inte så lång! :)
    Är i v 8 (7+4) vad jag vet :)

Svar på tråden BF MAJ 2015