En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Sitter just nu på gynakuten för att ta reda på om mina ihärdiga magkramper kan bero på värsta tänkbara... Superlång väntetid, gud vad hopplöst det känns -.- nervös till tusen, hundra gånger om..
Sitter just nu på gynakuten för att ta reda på om mina ihärdiga magkramper kan bero på värsta tänkbara... Superlång väntetid, gud vad hopplöst det känns -.- nervös till tusen, hundra gånger om..
Det är helt underbart :) Jag är i v 14 (13+4) Ja, jag va så himla nervös, har inte sovit ordentligt på 2 veckor! Har ni varit på något ul tidigare i graviditeten? Det är ju så himla mysigt! Vilken vecka är du i? :)
Barn är så himla olika min son har aldrig velat sovit med oss, aldrig bara kommit till ro i sin spjälsäng och sov i den till 2,5 år då fick han en växa säng!! Än idag väljer han sin säng framför våran! Han är som sin mor, jag hatar sova m andra i sängen;P
Hur gör ni med folsyra? Jag har ätit det hela graviditeten ( och fyra månader innan) men har hört att efter vecka 12 har det ingen verkan? Är i vecka13 nu, ska jag sluta med dem?
Drömmer ni mer än vanligt? Det gör jag! Har de mest bisarra drömmarna, blir jagad av sambons mostrar och massa konstigt, haha.
Det var snabbt =) Kanske är olika beroende på kommun... Är det någon som bor i Malmö-trakten/Skåne?
De ända min sambo följt med på är Rul förra graviditeten gick ja själv på alla kontroller mm. Mig kvittar de lite, hans lost lixom:)
Jag har oxå MASSA med finnar, hela ansiktet, halsen o bröstet! Har nästan inget i vanligafall och känner mig oxå ofräsch o ful:/
Fler som har/haft problem m magen? Alltså ja är inte trög eller så men får så SATANS ont flera gånger om dagen. Då alltså i MIN mage o inte "bebis magen" hade lika m sonen men värre denna gången:( kan ite äta något typ:/