Inlägg från: Phosie |Visa alla inlägg
  • Phosie

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Hej allihop! Tänkte att det hade varit roligt att hoppa in här och dela denna längtan efter bebis med alla andra! Är i vecka 11 (10+3) och längtar efter RUL, och att få lite mindre ont i ryggen ???? Men allt har sin tid! Någon annan som också fått problem med svank och rygg tidigt?

• Phosie

Jag är i vecka 12 och min mage har exploderat och växer varje dag =)

• Phosie

Jag var hos barnmorskan i fredags och är i vecka 13 nu! Hon sa att jag kunde sluta äta dom ???? Även järn med tanke på att mitt blodvärde var så bra.. De där järntabletterna gör magen till en mardröm!

• Phosie

En annan fråga! Hur länge fick ni vänta på er remiss till RUL? Ni som fått =) Min barnmorska skickade iväg det när vi var där förra veckan och vill ha ett datum att längta till lite extra!

• Phosie

Det var snabbt =) Kanske är olika beroende på kommun... Är det någon som bor i Malmö-trakten/Skåne?

• Phosie
    Fr1da skrev 2014-10-07 17:25:07 följande:
    Malmö :)
    Vad roligt! Var är du inskriven? =)
  • Phosie
    Madelen b skrev 2014-10-07 22:47:14 följande:
    Jag bor i hbg!
    Härligt! Hur gammal är du? =)
  • Phosie
    Fr1da skrev 2014-10-08 08:04:40 följande:
    Går på Capio Citykliniken. Har fått en riktigt bra härlig barnmorska som jag känner mig trygg med :) Vart går du?
    Jag går på Capio i Limhamn, har också fått en underbar barnmorska =) Hur gammal är du?
  • Phosie
    alhi skrev 2014-10-08 10:58:31 följande:

Är ni också inne i en sån där läskig period nu? Jag känner mig inte längre gravid. Svullnaden är borta och en minimal kula har uppenbarat sig. Jag mår strålande igen.

Tur att jag har UL idag. Behöver se lilla hen så att jag kan slappna av lite. Går in i v 15 idag. 

Vi ska köpa en mountain terrain eftersom vi vill ha en vagn för löpning. Vi har en bugaboo bee som vi kan ha mjuklift i när vi leker latteföräldrar. Bugaboomodellerna går inte att springa med ordentligt, har försökt.

såkandetgå
    Jag känner precis som dig.. Man mår helt plötsligt mycket bättre och magen har avstannat lite i att växa! Men det jävliga humöret är kvar haha! Får inte se bebben igen förrän på RUL! Aaaaalldeles för långt dit tycker jag men min barnmorska sa att jag inte skulle oroa mig i onödan och göra onödiga ultraljud! Allt var fint med bebisen i vecka 11 så!
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)