Inlägg från: Phosie |Visa alla inlägg
  • Phosie

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Linaslus skrev 2014-10-08 14:03:18 följande:
    Jag har inte rul föräns sista dagen i v 20. Tycker oxå det är drygt att behöva vänta då länge men som sagt ju längre man gått desto bättre ser man! Bara att hålla ut å vänta!
    Jag fick också i vecka 20... Men man får väl trösta sig med att bebisen kanske är lite större och att det finns mer att se =)
  • Phosie
    Madelen b skrev 2014-10-08 16:16:01 följande:
    Jag är 28 och min sambo 38:)

Sj då?
    Jag är 26 =)
  • Phosie
    mandalii skrev 2014-10-10 11:52:44 följande:

Någon mer än jag som har ligamentsmärtor av och till? Jag får det mest när jag reser mig plötsligt, kraftiga nysningar eller vänder mig snabbt i sängen. Kan göra sjukt ont, som kvivar i sidorna i nedre delen av magen.

Usch, jag med.. Man känner verkligen av att livmodern växer!
  • Phosie
    PalleH skrev 2014-10-12 10:04:37 följande:

Vad bra - håller tummarna för att de vågar sig på att gissa. Spelar egentligen ingen roll alls. Jag är bara så nyfiken då jag själv tror på pojke och sambo + min och hans familj tror på flicka, haha. Hade varit kul att veta men sålänge allt är bra så spelar det ingen roll ju :)

Någon med BF 22/4? ????

Jag har också BF då =)
  • Phosie

Vi ska också ta reda på kön! Kan inte hålla mig.. Men beundrar dom som kan =)

• Phosie
    AnnHelen skrev 2014-10-13 13:44:25 följande:
    Förstod att det har med kön o göra men hur gör man det?

Nu ska ju inte vi kolla könet på rul, men kan vara intressant till den dagen den tittar ut.
    Du tar 1-2 teskedar bikarbonat och lägger i en mugg, sen kissar du i den! Om det börjar pysa och skumma så sägs det att det blir en pojke och händer det ingenting så blir det en flicka! Tydligen så utsöndras det någon syra i urinen om man väntar en pojke som utlöser själva skummandet/pysandet =)
  • Phosie
    Madelen b skrev 2014-10-13 15:20:43 följande:

En fråga mozzarella, hur tänker ni som gillar detta ang det? Står olika överallt!!

Enligt vad jag läst ska det inte vara någon fara alls att äta det! Har själv ätit en hel del mozzarella!
  • Phosie
    Madelen b skrev 2014-10-13 16:03:35 följande:
    Nä jag med så länge de är bra datum!

Men fick hem tidningen " allt för föräldrar" o där skrev dem att man inte skulle äta det! Blir ju helt vimmelkantig! Men på slv står de väl att de är ok?
    Ja jag har läst på och frågat min barnmorska och det är inga problem enligt henne!
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)