-
Jag fick också i vecka 20... Men man får väl trösta sig med att bebisen kanske är lite större och att det finns mer att se =)Linaslus skrev 2014-10-08 14:03:18 följande:Jag har inte rul föräns sista dagen i v 20. Tycker oxå det är drygt att behöva vänta då länge men som sagt ju längre man gått desto bättre ser man! Bara att hålla ut å vänta!
-
Jag är 26 =)Madelen b skrev 2014-10-08 16:16:01 följande:Jag är 28 och min sambo 38:)
Sj då? -
Två dagar till vecka 14 med denna mage!
-
Usch, jag med.. Man känner verkligen av att livmodern växer!mandalii skrev 2014-10-10 11:52:44 följande:
Någon mer än jag som har ligamentsmärtor av och till? Jag får det mest när jag reser mig plötsligt, kraftiga nysningar eller vänder mig snabbt i sängen. Kan göra sjukt ont, som kvivar i sidorna i nedre delen av magen.
-
På tal om kön.. Är det någon som testat bikarbonat-testet? =)
-
Jag har också BF då =)PalleH skrev 2014-10-12 10:04:37 följande:
Vad bra - håller tummarna för att de vågar sig på att gissa. Spelar egentligen ingen roll alls. Jag är bara så nyfiken då jag själv tror på pojke och sambo + min och hans familj tror på flicka, haha. Hade varit kul att veta men sålänge allt är bra så spelar det ingen roll ju :)
Någon med BF 22/4? ????
-
Vi ska också ta reda på kön! Kan inte hålla mig.. Men beundrar dom som kan =)
-
Du tar 1-2 teskedar bikarbonat och lägger i en mugg, sen kissar du i den! Om det börjar pysa och skumma så sägs det att det blir en pojke och händer det ingenting så blir det en flicka! Tydligen så utsöndras det någon syra i urinen om man väntar en pojke som utlöser själva skummandet/pysandet =)AnnHelen skrev 2014-10-13 13:44:25 följande:Förstod att det har med kön o göra men hur gör man det?
Nu ska ju inte vi kolla könet på rul, men kan vara intressant till den dagen den tittar ut. -
Enligt vad jag läst ska det inte vara någon fara alls att äta det! Har själv ätit en hel del mozzarella!Madelen b skrev 2014-10-13 15:20:43 följande:
En fråga mozzarella, hur tänker ni som gillar detta ang det? Står olika överallt!!
-
Ja jag har läst på och frågat min barnmorska och det är inga problem enligt henne!Madelen b skrev 2014-10-13 16:03:35 följande:Nä jag med så länge de är bra datum!
Men fick hem tidningen " allt för föräldrar" o där skrev dem att man inte skulle äta det! Blir ju helt vimmelkantig! Men på slv står de väl att de är ok?