Inlägg från: ArdnasK |Visa alla inlägg
  • ArdnasK

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Hej!

Hoppar in i gruppen... Väntar mitt tredje barn, har precis gått in i v13. Vi ska göra KUB-test imorgon och är så nervös!!???? Var på VUL i v8 och då såg allt bra ut men är så nojjig över att något ska vara fel. Har inte vågat njuta av graviditeten än...

• ArdnasK

Jag gick upp 20 kg med första och 16 med andra. Kollar jag journadlen från första hade jag gått upp 5 kg i v 17...så lite mer denna gången med sndra ord. Är lång (179cm) så jag har mycket yta att fördela kilona på dom tur är...

MorCaa skrev 2014-11-05 11:57:45 följande:

Jag är 14+3 och har gått upp ca 7.. :/ men är inte orolig.. Så har det alltid varit och i slutändan blir det oftast inte mer.. ;)

• ArdnasK

Ska på rul om tre veckor, ska bli skönt o se om det är bra med bebisen...känner inga fosterrörelser än (är i v16+2) trots att det är tredje barnet och att moderkakan ligger bak.

• ArdnasK
    Mars12 skrev 2014-11-07 08:27:07 följande:

Stort grattis till alla fina RUL, så kul! :)

Själv börjar jag bli nervös för jag känner inget! RUL blir det den 19e för oss.

Vilken vecka är du i? Jag är 16+3 och undrar när jag ska börja känna något!? :)
  • ArdnasK
    Madelen b skrev 2014-11-09 20:20:56 följande:

Man får noja och de är helt ok!! :) jag är värre detta barn än det innan;)

Håller helt med...så sjukt nojig trots att det är tredje! Är i v16+6 och igår tyckte jag mig känna lite, lite men det kan likaväl ha varit en fis på tvären!! ;) Har rul 26 nov!!
  • ArdnasK
    Linaslus skrev 2014-11-11 16:54:07 följande:

Jag kommer vara i v 20 (19+6) så nästan i v 21. Gick in i v 18 idag!

Då är vi lika långt, gick också in i v 18 idag! :) Har RUL 26/11...
  • ArdnasK
    Madelen b skrev 2014-11-12 14:01:13 följande:

Jag gick oxå in i v 18 idag:)

Härligt! Mår du bra? Känner du bebisen än? Jag har haft ett ständigt illamående men det börjar släppa nu... Har bara känt nån enstaka buff i magen än så länge.
  • ArdnasK

[quote=74329034][quote-nick]Madelen b skrev 2014-11-12 17:28:46 följande:[/quote-nick]Jag mår illa till och från, känslig för lukt och en jävla foglossning:(

Har känns någon gång tror jag, men ska på Rul i morgon och är grymt nervös även fast jag fick se hjärtat i lördags!

Har moderkakan fram så hoppas de är därför![/

Jag har sluppit foglossning hittills...tror det kommer längre fram, det har det gjort med de två första. Ska på RUL först om två veckor...:(

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)