En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Hur kommer ni bädda i vagnen? Täcke o kudde, åkpåse eller något annat?
Hur kommer ni bädda i vagnen? Täcke o kudde, åkpåse eller något annat?
Jasså? Det visste jag inte. Mina barn har inte fått en enda av mina allergier. Hoppas de klarar sig.
Nja, jag har faktiskt inte hört att allergier har med arvsanlag att göra utan snarare miljöpåverkan, miljögifter osv i hemmet och från avgaser osv. Men jag är ingen expert..
Kläder innehåller mycket gifter osv, vet att även många ekologiska kläder kan innehålla viss mängd? Någon som vet eller läst någonstans hur det faktiskt är eller ska vara? vi har hittills ganska blandat även om det mesta av de vi köpt själva till den lille är ekologiska kläder..
bf 8 april, 45 dagar kvar.. Hoppas just nu verkligen inte på att gå över, hoppas snarare på 1-2 veckor innan bf... Tycker det börjar bli tillräckligt tungt nu :/
Längtar verkligen efter att få träffa den lille där inne nu :)
Har ni hämtat ut alla gratisboxar? :)
Var gör man det och vad är det för boxar?
Kronans droghandel:
Kronans droghandel:
Från en dag till en annan blev det kaos. Har ont i ryggen dygnet runt så kan knappt sitta, stå eller ligga. Det gör så ont så jag är gråtfärdig hela tiden.
Har fått tillbaka foglossningen som också gör ont precis hela tiden så att gå är det mest smärtsamma just nu.
Jag kan inte vara glad utan är antingen ledsen eller arg. Magen är stenhård hela tiden och går jag t ex och handlar så måste jag vila flera timmar efteråt.
Kommer absolut inte att fixa att gå så här i 5 v till, känns inte som jag fixar det här i 1 dag
Vad är kriterierna för att bli igångsatt? Kan man få bli det i v 37+0?
Är verkligen helt knäckt. Jag blir så trött på mig själv och tycker så synd om mina barn nu när jag inte orkar göra roliga saker med dem på sportlovet. Idag ska vi till badhuset för då kan jag sitta ner hela tiden.
Känner mig sååå dålig när kroppen inte hänger med.