En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Alltså.. Mitt kiss idag var rödaktigt.. Nån som vet vad det kan vara? Är inte uvi för det känns alltid jättemycket. Hade njurbäckeninflammation förra graviditeten, kan det ha kommit tillbaka?
Alltså.. Mitt kiss idag var rödaktigt.. Nån som vet vad det kan vara? Är inte uvi för det känns alltid jättemycket. Hade njurbäckeninflammation förra graviditeten, kan det ha kommit tillbaka?
Idag är de dags! Kl 10 ska vi på vårat första ultraljud och få se lilla räkan. Jag börjar bli lite nervös faktiskt..
Är det någon som vet när man får sitt moderskapsintyg?
Jag har för mig att min barnmorska sa på inskrivningen att jag skulle få det på första ultraljudet men inte helt säker. Det var ju så mycket information och frågor den dagen.
V15 (14+3) och nu är rul med bokat, 10 november :) exakt 1 månad, 4 veckor som gärna får gå fort!.. Har även gjort graviditeten offentlig nu :)
Rejäl kula, explosion senaste veckan.. :)
Längtar efter att få se liten, hoppas få reda på kön med då :D
Vid pojke så tycker jag att Gulliver, Sylvester eller Romeo är fina namn. För min sambo finns bara ett namn och det är Douglas det är det mest maskulina namn han vet.
Vid flicka tycker jag att Daisy är fint.
Vi blir nog överens senare :)
Någon som har använt hms gravid jeans med stretch? Är sugen på att köpa men är rädd att de ska vara sånna som åker ner så fort man rör på sig så man måste gå och dra upp dom hela tiden. Har aldrig haft på mig ett par gravidbyxor (väntar första barnet) så tänkte höra om ni vet :)