En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Hoppas du kan förmå sambon att förstå hur jobbig situationen är för dig och att han säger ifrån.
Ni som skriver att ni har solhatt på, vad är det för typ och var har ni köpt den?
Jag tycker det är jättesvårt med just mössa. Tösen avskyr att ha mössa. Jag har inte hittat någon solhatt i små storlekar (mindre än 42/44). Och mössa med uv skydd som man knyter under hakan blir hon helt hysterisk om jag sätter på.
Tack för tipsen om solhatt. Jag har hittat en som passar, men hon fortsätter att protestera, men mindre när hon är nymatad ????.
Apropå äta så har min tös äntligen börjat äta mer sällan på natten. Hon somnar mellan 20-21 och sover ca 4 timmar innan det är dags att amma igen. Sen sover hon två 4 timmar pass till. Vilken skillnad det är mot varannan timme ????
Försöker få tösen att ligga på mage ett par gånger per dag, men nu har hon klurat ut hur man vänder sig.
Vi tar också de vaccinationer som erbjuds.
Jag undrar om det är tänder på gång. Hon dreglar eller suger/tuggar på händerna och framför allt tummen. Även tröjärmar och dregglisana åker in i munnen. Hela tiden, så fort hon inte har nappen. Kan inte komma ihåg att sonen höll på så. Eller så har hon stort snuttbehov.