En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Och jag har fortfarande inte känt några fosterrörelser... Andra barnet 16+2. Första kändes utanpå 16+5.
Och jag har fortfarande inte känt några fosterrörelser... Andra barnet 16+2. Första kändes utanpå 16+5.
Fan så arg o ledsen jag är nu, mitt Rul vart inställt och framflyttat 1v! Blir så jävla less! Vill bara lägga mig under täcket 1v o grina!!
Tio dagar kvar till ultraljud!
Någon mer än jag som har ont i " äggstockarna" ? Eller där dom sitter iaf!!
Någon mer än jag som har ont i " äggstockarna" ? Eller där dom sitter iaf!!
Vad sjukt! Alltså det är inte alls okej att göra så! Jag bryr mig inte om folk rör magen eller så (så länge man är försiktig förstås) men vet att många inte gillar det. Jag skulle aldrig få för mig att bara gå fram och känna på nåns mage. Har känt på en gravidmage och det var för att hon sa "nu sparkar det, vill du känna?"
En fråga bara. När ni säger "blev tillbakaflyttad" menar ni på veckor som gått eller bf-datumet?
Jag tänker att tillbakaflyttad är när man får gå om en del dagar, alltså att man räknar veckor som gått (typ från 18+3 till 17+5)
Jag har kanske börjat känna bebisen. Tror att jag kände igår på bussen hem från jobbet vid typ 21 och nu när jag stod och diskade. Inte helt hundra men jag hoppas att det börjar komma regelbundet så man vet! Känns typ lite som ett svagt sug.. Nån som känner igen?
Hur många namn tänker ni ge era barn? Något man ska tänka på vad gäller antal? Visst är det så att barnet lätt kan byta till ett annat av sina namn om det skulle vilja och att det kan vara en anledning till att döpa det till flera? Min sambo tycker att det räcker med två ("det blir bara krångligt att skriva in alla sina namn på myndighetspapper och så") medan jag tycker att det kan vara kul med tre. Hur resonerar ni?
Jag har mina vanliga trosor och det hade jag med dottern också hela vägen.. Jag drar aldrig upp trosorna över magen så det stör ju inte. Har hipsters från gina tricot i spets vanligtvis och om jag hellre vill ha nåt som inte åker in i stjärten så har jag vanliga från h&m, som säljs i tre-pack med mönster på.