En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Jag trodde inte det fanns så mycket gulliga pojkkläder men det finns ju massor.
Ååh vad jag längtar tills jag också kan börja samla på mig fina små saker, men jag har lovat mig själv att försöka hålla mig tills efter RUL. 19 dagar kvar.. ;)
Nu har vi exakt en vecka kvar till RUL, ska bli så spännande! Tiden går fruktansvärt långsamt just nu må ni tro.
Hur tänker ni angående ekologiska kläder föresten, ni pratar om Zaras babykollektion, har de ekologiska kläder? Jag kommer bara att köpa ekologiska kläder i alla fall till en början när bebisen är nyfödd och extra känslig. Är ju så fruktansvärt mycket gifter i just kläder.
Övertygad om att jag kände vår lille pojk igår! :D Kändes verkligen som om de bubblade till och välvde runt i magen på någon sekund el två, sedan en snabb mjuk puff någon cm ner till vänster om naveln ("taket" i livmodern). Imorgon v 20 och halvvägs :)
Börjat köpa på oss kläder med nu, bara hoppas på att bm såg rätt kön på ultraljudet för nu blir det en del pojkkläder ;) Men tyckte det såg tydligt ut även för mitt otränade öga..
Vagnen har vi redan fått hem, skötväska och div bäddtillbehör är köpt.. Så den biten är helt klart :)
Hej.
Kan jag hoppa in? Är beräknad 28/4 och gick idag in i v 17. Har gjort dateringsultraljud redan och har RUL om två veckor.
Detta är en riktig sladdis då min yngsta är femton år. :)
Jag har mått så sjukt bra fysiskt men haft det riktigt kämpigt med oro pga det vi har i bagaget. Ett MA och tre mf sen vi började försöka för prick två år sedan. Så pga det fick vi göra vul i början av v 7 och v 12. Sen gjorde vi kub/nupp v 14 och fick en bedömning på 1/2600.
Ömma bröst har jag fortfarande och det har suttit i sen några dagar innan BIM. :)
Hur mår ni andra? Har ni börjat känna av liten?