En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Ha den äran allihop på mors dag!
Fick lite kaffe på sängen Men jag fick ligga kvar och tala om vad jag ville ha på mackan!
Ha den äran allihop på mors dag!
Det gör gott att bli uppvaktad Det är ibland de små sakerna man uppskattar mest.
Jag hoppas det går över snart, för jag saknar de lena gosiga kinderna. Nu är de skrovliga och torra. Smörjde du dina tjejer, eller gick det över av sig självt?
Skulle ju skriva också att vi ska till BVC idag och ska höra vad de säger om prickarna.
Det är hormonprickar, eller "babyfinnar" (acne neonatorum). Men har inget med hormoner att göra. Går över av sig självt, men bvc sa att man kan smörja med mildaste cortisonsalvan om man vill. Testar just nu bröstmjölk ett tag
Tjoho! Här har tösen börjat vilja äta var fjärde timme på natten istället för var annan. Vilken skillnad!
Ja visst är det härligt med jollrandet och leenden.
Verkar vara en matglad liten krabat du har
Ang vaccinationer så kommer vi också ta vad som erbjuds. På tisdag har vi läkarbesök och då ska hon få vaccinet mot rotaviruset.
I Stockholms län erbjuds vaccinet kostnadsfritt. Det lät på BVC som att det inte erbjuds i alla län.
Trevlig Midsommar på er
Ja Vidar vhar också nött hår, men det gör ju alla bebisar Han hatar också att ligga på mage helst vill han sitta upp!
Babygymmet är också en favorit att ligga under Perfekt att ställa det framför babysittern så han kan rassla i det själv och roa sig Skrattar gör han också, så himla gulligt!!
Bell, vilket enkelt recept! Det måste testas Inte för att jag bryr mig om några mammakilon, men ändå