En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Det var så jag menade han ligger två kurvor över hans "normalkurva" antar att datorn räknar ut nåt medelvärde som blir normalkurvan.
Det var så jag menade han ligger två kurvor över hans "normalkurva" antar att datorn räknar ut nåt medelvärde som blir normalkurvan.
Det är den vi har men det har inte blivit någon förbättring sedan 24 juni.
Läste på nätet att det inte är farligt att ha det och att det växer bort. Det är väl bara att det känns ofräscht tycker jag
Freje: Lider med dig!!
Be någon annan att ge flaska. Ha honom sittandes utåt så han ser lite. Gå runt med honom i famnen och försök mata. Pipmugg?
Men åh! Menade ju AmandanS och inte Freje!! *slår mig för pannan *
Vidar vänder från rygg till mage men fastnar lite med ena armen Är jättestadig i nacken så man kan bära på höften en stund om det behövs.
Kliar rätt skapligt i munnen gör det också...
Frågan har säkert bollats tidigare i tråden, men hur ställer ni er i frågan; vaccinera eller inte vaccinera?
Finns det någon i tråden som avstått ifrån att vaccinera sitt/sina barn?
Precis som Douglas, älskar att stå i knät. Börjar tröttna på babygymmet med.
När är det ok med gåstol?
När Douglas sitter i knät vill han luta sig framåt, måste bero på att hans rygg inte är så stark att den orkar hålla upp honom. Din son är några veckor äldre om jag inte missminner mig
Vidar har en vit prick nere i käken som börjar lysa igenom. Undrar när den kommer upp
Idag fyller Vidar 4 månader redan! Det enda han har smakat är en pytte bit potatis.. det gillades inte alls!
Varit till bvc på 4 mån koll.. 63 cm ca och vägde 8030! Herregud! Inte undra på man blir trött i armarna