Raggsockan skrev 2015-10-12 14:34:25 följande:
åh hoppas de funkar! Dotter gav upp liggdelen för nån månad sen, prövade sittdelen men jag tröttnade på att dra upp henne när hon konstant halkade ned trots sele... Så nu är liggvagnen tillbaka som hon får sitta i, heheh. Funkar tills hos blir mer rörlig och vill ta sig ut antar jag! Men hoppas hon har vuxit på sig tills dess och inte kanar runt i sittdelen då också!
Testa att sätta i en åkpåse i sittdelen. Eller sådär antiglid som man har under mattor
Vidar har fortfarande liggdelen fast den är bra trång nu
När inte storasyster är med så sitter han i sittdelen på syskonvagn så då har jag både liggkorgen och en sittdel
Toppen också när man handlar att packa ena delen full
Raggsockan skrev 2015-10-13 08:12:00 följande:
åkpåse har vi, men mattglid kanske är att testa! Får ta tag i de där när vi flyttat, inte helt lätt att packa och greja och underhålla min knähund till dotter :D
Funkar rätt bra att ha henne sittandes i liggdelen, vagnen blir bara lite svårstyrd
Vidar älskar att röja runt i gåstolen! Den kan han sitta en bra stund i så man får lite gjort
Vidar satt också i liggdelen tills han blev arg och spände hela sig så han höll på att flyga ur..
Det kommer gå bra på kollen idag. Alla är olika!