En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Är de bara jag som inte är bekväm med att dricka cocillian( stavning?) ?
Kanske bara ja söm överdriver, men har pinat mig genom nätterna utan den!
Är de bara jag som inte är bekväm med att dricka cocillian( stavning?) ?
Kanske bara ja söm överdriver, men har pinat mig genom nätterna utan den!
Förstår vad ni menar med cocillana. Men känner mig ändå "påhoppad" av kommentarerna här. Och tro mig - hade det inte varit för lunginflammationen så hade jag inte tagit den. Står 5-10ml 3-4ggr dagligen. Jag tar 5ml på kvällen för att få sova.. Så dagarna är som de är!
Förstår såklart att ingen försöker peka finger men är gravid och känslig (och säkert inte den enda här? ;p)
Jag önskar verkligen att jag hade hostmedicin nu, är så otroligt trött och vill sova men jag bara hostar och hostar :(
Hostar tills det känns som jag skall kräkas, och dessutom är tydligen min bäckenbotten inte vad den brukade vara. Helt plötsligt läcker det när jag hostar. Känner mig helt förstörd just nu och lipar mellan hostningarna :(
Jag önskar verkligen att jag hade hostmedicin nu, är så otroligt trött och vill sova men jag bara hostar och hostar :(
Hostar tills det känns som jag skall kräkas, och dessutom är tydligen min bäckenbotten inte vad den brukade vara. Helt plötsligt läcker det när jag hostar. Känner mig helt förstörd just nu och lipar mellan hostningarna :(
God jul och gott nytt år allihop. Är på skidsemester i Värmland, Branäs. Vi har -22 grader det är riktigt kallt men vackert och väldigt frisk luft känns det som.
Är det fler här inne som får dåligt samvete över att sambon/maken/pappan får göra mer grovgöra hemma när ryggen gör ont pga graviditeten? Känner mig så himla onyttig av och till när jag tar det lugnt och pappan åker på soptippen eller dammsuger/bär tungt.
Åh jösses vad jag haft foglissning fram i blygdbenet idag. Hade glömt hur sjukt ont det kan göra. Hoppas verkligen det ska ge ned sig istället för hänga kvar eller bli ännu värre. :/
Har någon fått något bra tips angående lindring av denna smärta?
Har ni tips på bra amningsinlägg och bh? Har förstått att man inte bör ha byglar på bh:n. Hur är det med amningsinläggen - vilket material är bra och ska man ha tvättbara osv? Kan ju totalt noll om detta.