Bergamott83 skrev 2015-04-06 08:39:42 följande:
Ja, Det känns som att den här gången var det tvärkört. Jag funderar på om jag ska gå på akupunktur. Det kanske fungerar?
Sedan fråga om de kan göra något annorlunda. Min mamma hade väldigt många missfall. Jag skulle haft 4 syskon. Det var bara jag som klarade mig. Så jag funderar på om man kan göra något annat för att det skulle stanna bättre. Är det några som har några tips? Det känns som att de inte var så intresserade av att veta min historia.
Jag har läst att det finns något som heter embryo glue, vad det är vet jag inte riktigt men det skall iaf hjälpa embryot att fästa, vet inte när det sätts in men kanske inte om man "bara" har misslyckats en gång..
Sen har jag fått uppfattningen att man får mer hjälp och att läkarna vågar "experimentera" mer om man går privat. Men det kanske bara är jag som upplevt så när jag läser här på forumet..
Akupunktur skulle jag personligen inte testa, för mig känns det bara som lurendrejeri men vissa lovordar ju det så känner du att det kan vara rätt för dig så är det ju bara att testa :)