Bf Maj 2015
Okej tack för tipset. Ska höra om det är nåt jag kan få :)
Okej tack för tipset. Ska höra om det är nåt jag kan få :)
Jag ringde min husläkare bara och sa att jag hade slemhosta och svårt att sova så skickade hon receptet :)
Ursch tjejer!! Stackars oss!
Såg nån som fått acitylsystein (elr hur det nu stavas) jag har funderat på om det är nåt man kan få, då vet jag det :)
Det är inte lätt att vara sjuk med massa slem, ha astma och dessutom vara gravid. Bläää!
Härligt att höra. Men du, vad är sf mått för nåt ? :)
Pco ser att fler har svarat på vad sf-mått är. Men som sagt måttet på magen :)
Jag vet att 3 kg inte är nått men har nog gått upp lite mer ändå då jag kräktes en hel del i början och gick ner i vikt. Men jag hoppas på max 20 kg!
Glömde skriva innan att jag även tog blod för blodgrupperingen också på besöket. Så nu hoppas jag att det är nog med stickande i armen har inget problem med att bli stucken i fingret men i armen usch! !!
Halkar in här på ett bananskal. BF 15 maj med barn nummer 2. Tänkte kolla in fb-gruppen, men länken funkade inte... Vad heter gruppen, så man kan söka istället?
vecka 23 och jag känner mig gigantisk! Haha <3
Nu har vi beställt barnvagnen. Det blev en Emmaljunga edge duoS black&white :) Åh längtar tills den kommer! ????
Har ni andra beställt?
Vi har beställt och fått hem den :). Bäste en joolz Earth edition duo och tillhörande babyskydd som vi kan klicka på vid behov.
Fick även en grym present här om dagen! En bedside crib från Troll. Sååå smidig! Så slipper vi ha spjälsängen i vårt rum.
Hej!
Jag hakar gärna på jag me. Är 27 år snart, bor i Gbg och har Bf 5 maj:)