• Cherryay

Bf Maj 2015

MiWe skrev 2014-11-09 22:09:56 följande:

Faaan också.

Idag 11+3 och bruna flytningar. ... :(((

Är det kört nu? :'(

Behöver det inte alls vara! Ge inte upp, ring och be att få kolla upp det imorgon, behöver inte vara kört. Håller tummarna :)
  • Cherryay

Äntligen fått tid till rul! Hade dock hoppats få tid lite tidigare då vi inte gjort varken vul eller kub, men bara att vänta till nästa månad och v 21... Tur i oturen att det är just denna månad, tiden springer iväg när man har saker att göra och väntan känns lite mer överkomligt :)

• Cherryay

Har också RUL på måndag, kl 19.30... längtar verkligen att få se bebis för första gången :)

• Cherryay
    dita skrev 2014-12-25 21:18:42 följande:

Berätta gärna hur det går för er :) Ska någon av er ta reda på kön? Jag bara måste är såååå nyfiken är då exakt i v 19+4 :)

Vi har inte bestämt om vi ska kolla kön eller inte, får se när vi väl är där hur vi vill göra :) är v 19+2 på måndag, spännande att se om det stämmer eller om man blir flyttad något :)
  • Cherryay

Min dotter vägde 3710 vid födseln men gick ner till 2200 på två dygn då bröstmjölken inte kom igång...

• Cherryay
    dita skrev 2014-12-29 18:55:12 följande:

RUL gjort idag :) där var en liten flicka där inne allt såg bra ut <3

Var det inte någon mer som skulle idag?

Har precis varit på RUL (19.30-20.00), allt såg bra ut och har antagligen en liten flicka i magen :) blev framflyttade 9 dagar så hoppade från 19+2 till 20+4! Nytt bf 13 maj :)
  • Cherryay
    dita skrev 2014-12-29 20:50:06 följande:

Grattis till en flicka vad roligt att de flyttade dig på det hållet :) Mig ville de flytta från den 19 Maj till den 28Maj men sa att KUB testet var mera pålitligt eftersom att mina barn är små när de föds så hon sa de att de kommer nog att vela göra ett nytt tillväxt ultraljud :) men då blir det bara extra spännande.

Tack! :) Jag har ju trott hela tiden att jag iaf var lite längre gången då jag har så kort cykel, kändes skönt att vara rätt ute :)

Grattis själv till din lilla flicka :)
  • Cherryay

Morca BF 2:a maj Pojke

Kissemiss BF 10 maj Pojke

Cherryay BF 13 Maj Flicka

MammaMia91 BF 16 maj Flicka

Dita BF 19 Maj Flicka

• Cherryay

Morca BF 2:a maj Pojke

Kissemiss BF 10 maj Pojke

Livetiettnotskal BF 11 Maj Flicka

Cherryay BF 13 Maj Flicka

Pco BF 13 Maj Flicka

Sofia86 BF 15 Maj Flicka

MammaMia91 BF 16 maj Flicka

Dita BF 19 Maj Flicka

• Cherryay
    dita skrev 2014-12-30 15:48:54 följande:

Många små prinsessor :) <3

Hur går era graviditeter? Någon med med mycket krämpor?

Mår fortfarande illa dagligen, kräkningarna har dock lugnat ner sig till typ varannan dag nu, kan inte äta under förmiddagarna utan blir att försöka få i sig under kvällar, foglossningen är hemsk (vilket jag visserligen redan räknade med), har väldigt svullna ben o fötter då jag inte får ta vätskedrivande som jag brukar, otroligt trött hela tiden, sover dåligt pga mardrömmar, springer o kissar hela tiden (denna graviditet är klart mer påfrestande än förra, speciellt såhär tidigt)

...Men känner mig ändå sååå lycklig ??
Svar på tråden Bf Maj 2015