Bf Maj 2015
Att se sina fötter är snart ett minne blått ????
Vecka 24
Att se sina fötter är snart ett minne blått ????
Vecka 24
Inte tänkt på de förrens nyss, haha blev lite chockad över att man knappt ser sina fötter längre ! O större lär dom ju bli :)
Dom på rul sa 15:e maj. Men jag säger 10:e maj så vi får se :)
Jasså? Haha ja de blir ju inte alltid utsatt datum :) sonen ja fick för 6 år sen kom 2,5 veckor för tidigt så tror nog denna lilla tös kommer med något tidigare iaf.
Ja de förstår ja att hon va :) hade hellst sett 1:a maj , då både ja sonen o sambons familj fyller alla dagarna efter varannat i maj :/
Ett jädra krabb när alla fyller samma månad :) o dyrt med ;)
Ja gå över tiden är man inte så sugen på
! Tycker redan ja känner de i ryggen ! Har än så länge gått upp 3 kilo, med sonen gick ja upp 8, men då va ja 22 o nu snart 29,så man har väl inte lika lätt o gå ner att haha. Hur många barn har du?
Vi har köpt en syskonvagn och en till spjälsäng annars har vi nog allt till den första tiden...även blöjor faktiskt haha min mamma och pappa var i norge och köpte det till oss :)
Men behöver nog köpa på mig lite kläder i stl 50-56 för det har jag nästan inget.
Ja nu längtar man efter lönen !
Min barnmorska väger varje gång vi varit där . Lika nervös för varje gång, i måndags hade ja gått upp 3 o ska dit den andre nästa gång så får se då.
Är nog väldigt olika dedär. :) men man får inte haka upp sig på det!
Funderar på om amningen går likabra denna gång för mig.
Har du fått nått redan nu?för när ja trycker på bröstvårtan så kommer de lite. Med sonen kom inget förrens han va född, så blev helt ställd
Oj så sällan ?tror vi varit där 5 ggr nu iaf. Nästa gång är de det vanliga med vägning,blodprov,SF mått o hjärtljud
O denna gång skulle vi prata om amningen.
Nä ja trodde de skulle komma igång vid förlossningen som sist, men kanske är så att när man redan fått barn att de kommer tidigare nästa graviditet?
Vill verkligen att de ska funka denna gång !
Oj ja de va inte ofta. Vi har haft vecka 6.12.15.18 (rul vid 19 på sjukhuset) och 22-23 o sen vid 26,30,34,36,38,40
Så vi har väldigt
Ofta,känns väldigt tryggt,då ja varit väldigt orolig då min syster födde tvillingar i vecka 27,som ändå va fullt friska o sen dog två dagar efter,så man är ju super nojjig denna graviditet.
Ja de får vi hoppas :) vattnet gick med
Pojken o fick bli igångsatt, så hoppas att allt sätter igång normalt denna gång när de e dax
Men allt gick bra med din dotter ? Ja alla har nog gått igenom något jobbigt tyvärr så är en graviditet är ju inte bara en dans på rosor tyvärr.
Känner fortfarande att de e ofattbart att man e gravid nu.
Oj de va lång tid innan men sen gick de snabbt då:) min tog 11 timmar o de tycker ja va långt hehe