Bf Maj 2015
Politikerna vill inte att vi ska bli sjuka eller föda barn här uppe.
Ja kan säkert vara en kombination av vår och graviditeten. Så trött!! Men behagligt trött, inte "sjuk" trött som jag kände i mitten av graviditeten så det är positivt. Jag älskar den här tiden för övrigt, inte många veckor kvar nu och så vår på det. Går runt som på rosa moln och längtar Men känner ingen stress, bebis får ta den tid den vill. Jag har saker kvar att göra innan
Känner mig oxå helt slut under dagarna, jag måste sova på dagen för annars känner jag mig som en zombie. O igår hade mina vänner ordnat en fin babyshower för mig :) och idag fick jag en underbar gudson :)
.. Tänkte höra om ni upplever nu mot slutet att rörelserna känns annorlunda? Jag känner de lika mkt men rörelserna känns typ svagare elr typ i slowmotion. Började känna så i onsdags o det har fortsatt.,
Blicka, jag har också en som fyller i maj
men troligtvis efter bebis har kommit. Ska också boka in nåt lekland, bowling eller dyl då jag inte orkar fixa ett kalas hemma.
Äntligen kom lilltösen 3780gr 51 cm snabbt & lätt allt gick på 1 timme, tur vi redan va på plats .
Har bf 24 Maj i stockholm, det är tunga, långsamma steg för mig. Längtar sååå efter min lilla tös!!
Hade bf 1 maj men pga snabba förlossningar så hade vi tid för igångsättningen , blev dock nekade första två tiderna & allt startade spontant när vi va på väg in för en tredje bedömning, dels troligen för dem varit där & grejat & känt under veckan.
Imorgon ska vi åka hem ska bli så skönt att få komma hem till dem andra & få varva ner en vecka med panik & rädsla att de ska starta hemma har satt sina spår kände Jah idag med massa ångest tyvärr.