-
Vet ni vad ni väntar på?S1528 skrev 2015-05-01 15:24:37 följande:Jag hoppas verkligen det :) Men det känns lite som att springa ett marathon och efter mållinjen få veta att man ska springa ytterligare 5 kilometer ;)
-
Förstår att du inte kan slita blicken - precis som det ska varaMorCaa skrev 2015-05-01 15:55:19 följande:
Tack alla! Vi mår bra men lite trötta.. Och han är bedårande! Kan inte sluta titta på honom! <3
-
Kul har ni barn sedan innan? Vi har två grabbar o ul-bm sa att det sannolikt var en tjej denna gång.S1528 skrev 2015-05-01 16:13:55 följande:Ja, vi väntar på en liten tjej :)
-
Ni som gått över tiden o inte känner ngt - det är lugnet före stormen!!
-
Spännande!Titt ut skrev 2015-05-02 13:01:04 följande:
Tråkigt att behöva gå över. Här är ett litet tips som kan hjälpa förlossningen på traven. Jag har inte känt några förvärkar eller sammandragningar på 1 vecka men så testade jag detta och idag har jag haft svaga värkar 2 gånger i timmen
startaforlossningen.blogspot.se/p/akupressur.html
-
MorCaa passar honom perfekt
-
SupersötMorCaa skrev 2015-05-03 09:58:38 följande:
Förlåt men hur söt kan man vara?? <3
-
Äntligen fått ändan ur o ansökt om föäpenning. Hel vetenskap det där o dessutom har vi en massa dagar kvar på de äldre barnen som också ska planeras in för framöver. Men nu hoppas jag det blir bra
-
Håller tummar allt går bra! Du är på rätt plats.Serah skrev 2015-05-04 13:17:21 följande:Tack! Har iaf maken vid min sida men han delar inte samma oro (vilket kanske är bra)
-
Jag går också till bm varannan vecka nu på slutet. Ingen skillnad på vilket barn i ordningen dör jag går. Väntar nr tre.