Titt ut skrev 2015-04-09 11:40:50 följande:
Ja benen som finns mellan benen då antar jag att du menar blygdbenet. Där har jag ont hela tiden, det är foglossning brukar oftast komma på det stället mot slutet av graviditeten. Jag har som en brännan smärta, ibland känns det som jag ska spricka mellan benen. På natten kan jag knappt vända mig för att det gör så ont.
Njaa, asså jag tycker att det känns som att det är längre ner eller vad man ska säga, mer ont runt slidan, som att benen där håller på att töjas för att bebis ska kunna komma ut där igenom. Jag har inte ont hela tiden, det började igår för mig, det kommer och går, igår kväll kändes det som stötar och samtidigt som en ilande smärta. Det är säkerligen foglossning eller kanske att bebisen trycker sig neråt eller så. Just nu känns det värst mellan benen, det trycker lixom och känns på ett sätt som träningsvärk, men att man tränat fel och det gör ont istället.
Så kände jag inatt, jag vågade knappt röra mig när jag vaknade av smärta inatt för att det gjorde så ont att vända på mig och jag kände mig som ett stenblock när jag försökte flytta nedredelen av kroppen.