Bf Maj 2015
Äntligen kom lilltösen 3780gr 51 cm snabbt & lätt allt gick på 1 timme, tur vi redan va på plats .
Äntligen kom lilltösen 3780gr 51 cm snabbt & lätt allt gick på 1 timme, tur vi redan va på plats .
Okej, hmm så är det inte för mig utan snarare tvärtom att det känns jätte snabbt men svagare lixom o ibland i slowmotion så jag känner typ innan ibland.
Jag har inte känt de här svepande som du o många andra sagt typ att känna en fot som dras elr så.
Hehe ja det är det nog :) hur mår du i övrigt?
Jag har bf 21 maj och massa förvärkar och sammandragningar. Jag LOVAR att du skulle känna dom även om du inte kände efter ;). Var glad att du slipper dom. Man blir helt slut av dom kan jag säga :/
Med tanke på att lillan fixerade sig tidigt och jag haft förvärkar länge så tror alla i min omgivning att hon kommer tidigare. Men inte jag. Jag tror hon bara jävlas haha :D
Ja min fixerades typ också då, i v32. Vore ju underbart om hon ville komma tidigare men nä jag tror inte det. Har igångsättning 22 maj om hon inte kommer så slipper gå över i alla fall!
Wow! Häftigt besked :). Vad tror du själv då? Att hon kommer tidigare?
Ja superskönt att veta att jag inte går över! Hinnsvepning om ca 3 veckor :)
Jag håller på o förbereda o packa inför förlossningen nu och kollar lite packlistor på internet, överallt står det att man ska ha med journal från mvc. När får man den? Är inte det något som finns på datorn som förlossningen får automatiskt?
Jag har fått provsvar samt blodgrupp utskrivet som ska med, i övrigt är det elektroniskt här.
Det är olika beroende på vart du bor, bara att fråga din bm om vad som gäller för dig :) för min del är det bara elektroniskt som gäller så jag behöver inte ha med mig något.
Update!
Vi hade sex.. Direkt startade sammandragningarna!
Vi fick åka hem och vänta på riktiga värkar. Men om inget händer så startas allt på lördag.... så spännande!