Bf Maj 2015
Gick allt bra med snittet?
Jo. Jag fick en bristning på yttre ringmuskeln. Ska få träffa rehabilitering imorgon. Jag hoppas så att det inte kommer innebära några problem och att jag kommer få tillbaka full funktion på muskeln igen. Just nu gör det ont och är svårt eller nästan omöjligt att sitta. Och att jag har kvar foglossningen gör det inte bättre. Hur gick det för dig efteråt? Läkte det ihop som det skulle?
Snittet gick jättebra. Proffsigt team o smärtan under kontroll. Har varit uppe o promenerat lite, men har lite lågt blodtryck vilket jag känner av. Lite matt. Lilltjejen äter på o råmjölken har kommit. Nu sover hon på mitt bröst. Är verkligen så overklig känsla att hon är här nu o graviditeten över!
Min bristning har läkt bra. Kniptränade intensivt under ett år o gick hos sjukgymnast. Kan springa o hoppa utan besvär. Det jag känner av är att om jag måste på toaletten kan jag inte hålla mig hur länge som helst. Men ingen inkontinens tack o lov. Du ska se att du läker bra, men minns att det gjorde ont i början precis som du skriver.