Bf Maj 2015
Marriew - gick det bra att ta dig till BVC? Hur känns smärtan idag?
Marriew - gick det bra att ta dig till BVC? Hur känns smärtan idag?
Idag blev det permiärtur med dubbelvagnen. Lite tungt uppför men annars gick det bra. Visst kändes snittet av så ngt högt tempo blev det inte men till o från BVC kom vi! Lillan har nu 66 gram kvar till födelsevikten så vi ammar på o ska väga igen på tisdag. Hoppas slippa tilläggsmata... Vi får se. Natten den bästa på två veckor
Marriew - vad härligt att det gick bra o att smärtan lättat lite! Kul med viktökningen hos lillen, hade föredragit det framför en lättviktare som min. Mina killar ökade snabbt i vikt så är ovan detta.
Har tänkt köpa en bärsele, någon som vet vilken som är bäst för bebi? Ergobaby 360 eller babybjörn one? Det känns lite som alla väljer sida, lite som med apple och android Kan verkligen lnte bestämma mig! Har en ärvd riktigt gammal "klassisk" babybjörn hemma men min bebis gillar verkligen inte den...
Isabella93 nu måste du väl ändå fått din bebis? :)
Igår blev vår lilla dotter 1 månad helt galet vad den månaden gick fort. Nu är det full planering inför dopet som vi ska ha på nästa lördag.
Nej inget stort runt 30 gäster...Räcker gott och väl tycker jag!! Vi ville också egentligen ga det längre fram men vi är upptagna typ varje helg fram till i höst. Så jag jagar efter gula dekorationer inte det lättaste då dopet ska gå i gult. Med sonen hade jag grönt tema :)
Jaa..nu har vi äntligen fått våran efterlängtade bebis. Den 4/6 kom en liten tjej som fått namnet Tyra, hon vägde 3720 gram och va 53 cm lång.
Tack!!:) allt gick väldigt bra och snabbt. Jag lever som I en drömbubbla just nu :)
Tack!!:) allt gick väldigt bra och snabbt. Jag lever som I en drömbubbla just nu :)
Två o en halv vecka är vår tjej. Hon är snäll, äter mest hela tiden men sover lite sämre. Napp är ingen större favorit. Viktuppgången lite långsam så imorgon BVC o ny vikt. Hoppas hon passerat födelsevikten imorgon. Min blues har så gott som släppt vilket känns skönt då vi måste få vardagen att fungera nu med två äldre barn att ta hänsyn till. Även här tar jag det största ansvaret om bebis men blir lätt så när hon helst vill ligga vid bröstet. Avslaget kommer o går, vissa dagar inget, andra mer. Återhämtningen efter mitt snitt går toppen, har inte mkt ont längre vilket är skönt. Nu har jag fixat läggningen på egen hand av de andra barnen med bebis hängandes med. Hov lär ju få hänga med på det mesta vare dig hon vill eller ej!