pco skrev 2015-04-25 22:52:22 följande:
Nä nu måste jag bara få klaga av mig. Har fasiken spytt rakt igenom hela graviditeten vaaaaaaaarje morgon sen mitten av v 7 o i omgången även på kvällar och mååååånga nätter men det ta ett tag sen iaf ca 2v sen och nuuuu är det tillbaka fyfan asså spyr morgon som kväll o ont över allt o ingen energi. Förskyld o även pollen oxå. Bebis fixerad men ilar som fan ändå mellan benen. Åååh orkar inte mer, vill inte mer. Pissdag. Imorgon ska vi gå ut o äta o gå på bio iaf så vi hittar på nåt skojigt innan den kommer.
Hur är det med er andra? Hur mås det? Har ni hittat på nåt nu innan?
Förlåt att jag klagar men kände att jag bara va tvungen. :/
Jag mår inte bra! Blir så ledsen av allt det här. Jag har foglossning från helvetet. Kan knappt röra mig längre. Känns som hela venusberget är brutet. Jag har så ont att jag nästan gråter varje dag. Det är ett rent helvete att vända sig i sängen på natten och att komma upp och kissa. Det låser sig i hela bäckenet och känns precis som jag har brutit sönder allt. Min sambo måste vända mig på natten och bära mig till toaletten. På dagen hasar jag mig fram på kryckor. kan knappt sitta, stå eller ligga då bäckenet tar stryk. Sen har jag jätteont i ryggen och det knäpper i ryggraden som att kotorna gnider mot varandra . Om jag står upp i mer i en halvtimme så krampar hela vänstra sidan av lår och rumpa ihop så jag viker mig och skriker av smärta. Jag är dessutom jättenhård i magen så att gå på toaletten är en mardröm. Tror jag ska dö där inne ibland och gråter mig igenom hela tiden på toaletten. Det känns som det bara blir värre. Plus halsbränna, massa vatten i kroppen, svullna fötter och händer. Måste få hjälp att ta på mig kläder och skor. Är i vecka 38 och orkar inte mer! Gick över tiden med 15 dagar med nr 2 och vill inte att det blir så denna gången. Känner mig nedstämd och utmattad. Har ju knappt sett utsidan av huset på flera månader.