Blicka skrev 2015-04-26 21:50:26 följande:
Låter inte kul. Ingen vanlig magsjuka du har åkt på?
Jag vet inte..hoppas inte, det går ju bra att äta o så, får inte upp något..Och är inte sådär jätte lös i magen, lite halvt Bara.
Moolie skrev 2015-04-26 22:16:37 följande:
Jag hade precis samma inatt! Trodde det var magsjuka eller matförgiftning... Men efter en liten promenad och en tupplur vid middag så mådde jag bra igen!
Hmm..vad konstigt! Jag har nu mått illa sen lördag kväll och det vill inte ge med sig. Idag är det lite bättre måste jag säga, får se hur det blir efter frukost.
Ciconiidae skrev 2015-04-26 23:07:13 följande:
Jag har också mått illa idag, förmodligen inte lika illa som dig. Men det var en pärs att vara handla mat idag och jag har vilat i stort sett hela helgen.
Men ikväll fick jag bb-väskan packad! Skönt att ha det gjort, äntligen! :)
Okej, jaa..fy, det är jobbigt att gå runt o må illa. Man blir så låst på något vis. Igår låg jag i soffan o gnällde för sambon o kände mig helt utslagen..skönt o få gnälla lite. ;)
Jag har funderat lite på om det kan vara havandeskapsförgiftning, för att dra till med det värsta, min mamma fick nämligen det med min storasyster, jag har sett stora vita massor i kisset och nu är kisset jätte grumligt varje gång. Jag ringde FL igår och på det lilla jag fick prata och förklara så lät hon inte orolig. Jag känner mig mycket bättre idag än jag gjort i helgen så jag vet inte om jag ska avvakta till nästa besök med bm eller om jag ska ringa mvc o be om att få komma in på kissprov.