Bf Maj 2015
Hur går det för alla mammor å bebisar? Får ni sova något? Jag har "tur" som får sova mellan 23-05 då vår bebis får ersättning och min pojkvän tar nattpasset Baby sover riktigt bra på nätterna nu, somnar runt 23 och vaknar första gången vid 01 och sedan vid 06 för mat. På dagarna matar jag dock varannan timme 120ml.. Han verkar ha klarat sig från större magbesvär, förutom direkt efter han ätit. Ser ut som han får lite kramp i ungefär 30 min från avslutad måltid men efter det är han världens lyckligaste!
Han har sedan 6-veckors ålder börjat le åt allt och alla! Speciellt nya människor som gör roliga miner. Man smälter ju!!! Hihi
Varje dag tränar han nacken och jag upplever nu att han håller emot huvudet så det inte dunkar ner, om ni förstår hur jag menar !
Jag är nu sedan ca tre veckor tillbaks helt återställd! Kanske att jag fortfarande går lite konstigt och att det skaver lite vid sex.. Men annars känns allt som vanligt :D
Berätta nu lite om hur det går för er! Jag är nyfiken
Har idag varit på första BVC kollen och allt såg väldigt bra ut. Frisk liten tjej helt enkelt. Jag känner mig i princip helt läkt efter förlossning, har nästan slutat blöda så det är skönt. Vi får sova mycket på nätterna så även det är skönt. Lite ömma bröst och såriga vårtor är det största problemet jag har.