Bf Maj 2015
Idag har jag och min mamma knopat ihop ett babynest. Är nöjd fast nallarna hamnade uppochner :P
Vilket fint! Där kommer nog bebis att trivas tog det tid?
Sydde även likadana mössor till lillasyster och storasyster :)
Måste bara säga, guu vad kreativa ni är :) här har man köpt babynest, jag kan inte sy o sånt tyvärr.
Känns overkligt att jag är i vecka 38 (37+0) idag och 20 dagar kvar till BF. Insåg igår att jag inte ens har planerat vad jag ska ha i förlossningsväskan än. Varför jag insåg att det var nära var för att min svägerska och hennes fästman fick sitt första barn i torsdags.
Hoppas min groda inte väljer att titta ut allt för tidigt har två veckor kvar i skolan!!
Jag har med förvärkar som jag måste andas igenom. Men oftast går det över när jag tar Alvedon och duschar eller vilar.
Åh nu är vagnen här!! Är redo för bebis nuuu:) vecka 37 idag! Ska förbi BM nu och ta ett extra blodtryck.
Vill bara uppdatera er alla om att jag inatt födde en liten son på 2850 g och 49 cm lång. Född i vecka 35 men jätteduktig att äta och alla värden ser finemang ut än så länge :) förlossningen tog 3 intensiva timmar. / lyckligast på jorden
Har precis varit hos barnmorskan sf-mått 36 cm, hjärtljud 132 slag/min. Blodtryck, järn och socker såg bra ut. Nu är bebisen helt fixerad inte ruckbart alltså :) vecka 38 (37+4) har 16 dagar kvar till BF!! Måste nog börja packa väskan snart känner jag :P
Alltså vad jag är glad att jag inte är gravid på sommaren dör av denna värme som kommit!!!!
Jag hade ju absolut inte klagat om förlossningen starta typ nu helst igår...men bara 10 dagar kvar till BF.