Bf Maj 2015
Jag får ca 10.000 efter skatt om jag tar ut 7 dagar veckan men måste ta ut 5dagar så det räcker längre o då blir det tufft , ca 7000kr efter skatt. Det är verkligen inget man är van vid :/
Igår höll jag på att greja med både det ena och andra ( i dålig ställning). Kändes bra! På kvällen kunde jag inte röra mig, min sambo fick flytta mig från soffan till sängen! Känns som ischiasnerven typ. Ni som haft ont, kommet det bara gå utför nu eller kommer det gå tillbaka??!! Idag är jag på jobbet, kan röra mig men fortfarande ont. Dock inte så jag gråter!
Såg att ni diskuterade detta med sjukpenning osv. Jag är sjukskriven från Mvc läkaren och får sjukpenning då.. Från 15 mars är jag beviljad graviditetspenning vilket är ett beslut från försäkringskassan så det är helt olika saker.
Hur är det med er andra? Sjukskriven? Beviljad graviditetspenning?
Nu har vi varit i Ullared och blev 9000kr fattigare och nästan allt blev till lilltjejen som kommer. Nu har vi lite mer kläder kvar, spjälsäng och skötbord så har vi allt :)
Hur går det för er? Börjar ni bli klara med inhandlingen?
29+1 här idag.
Då var Gekås gjort och 4500 kr fattigare men mycket nöjd med Bebis inköpen :)
Tänkte oxå säga att jag är påväg in till förlossningen för en kontroll då jag inte känt några sparkar eller något på ett dygn! Är skit orolig!
Någon annan som vart där i v 30 med detta?