Bf Maj 2015
Var nyss hos bm och lyssnade hjärtljud och mätte livmodern. Hjärtljuden låg mellan 154-163 och mitt sf mått var hela 29!!!!cm i vecka 27+0.. Jag är livrädd att få en stor bebis!
Hur stora sf-mått har ni och i vilken vecka?
Var nyss hos bm och lyssnade hjärtljud och mätte livmodern. Hjärtljuden låg mellan 154-163 och mitt sf mått var hela 29!!!!cm i vecka 27+0.. Jag är livrädd att få en stor bebis!
Hur stora sf-mått har ni och i vilken vecka?
Hej!
Hoppas att det är okej att jag hoppar in här :) Nybliven 30-åring som gifte sig i fredags och är bosatt i Bro i Stockholm. Mitt bf-datum är 1/5. Helt otroligt att det faktiskt börjar närma sig :D Har haft lite blödningar under graviditeten vilket gjort mig orolig men försöker hålla mig så lugn jag kan nu. Längtar tills hon är ute och man har lite mer kontroll över situationen :) Eller ja, kontroll kanske är fel ord när vi pratar om en liten bebis :P
Jag skulle gärna gå med i er fb grupp oxå om det går bra? Fick felmeddelande när jag klickade på länken men kanske går att gå med på något annat vis.
Måste fråga, vad har ni för blodgrupp? Jag fick veta mitt idag o har ingen aning om det är 'normalt' eller inte.
.. Undrar oxå, ska ni gå sånhär föräldragrupp elr vad det nu heter?
Hur går det för er tjejer?
30+1 här idag :)
Oj ursäkta felstavningar o så, det blir så ibland om jag inte dubbelkollar när jag skriver från mobilen.
Äntligen är barnvagn införskaffad :) de hade rea på lekia när vi var där, en helt ny brio smile sittvagn för 2995:- (liggdelen ska vi köpa av en kompis som gått över till sittdel).
Då var man inne vecka 30. De börjar sakta men säkert närma sig :)
Hur går det för alla med namnletandet, inte alltid lätt att enas :)