IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Gjorde äggplock igår, nu så otroligt svullen, öm i HELA i magen och det kör runt i magen. Nån annan som haft nåt liknande??
Gjorde äggplock igår, nu så otroligt svullen, öm i HELA i magen och det kör runt i magen. Nån annan som haft nåt liknande??
Nu börjar det snart närma sig för mig att börja med sprutorna. Jag gissar på att det blir denna vecka någon gång. Fy jag är jättenervös och rädd, hur ska jag kunna lyckas ta sprutor på mig själv!!! Min man är borta delar av veckorna och då kommer jag ju vara tvungen att ta själv. Och ju närmare det kommer att ta sprutorna, desto närmare kommer det att göra äggplock och den är jag ju livrädd för!!
Hur kommer det sig att några av er ska ta så mycket Gonal-F? Min läkare säger att jag ska ta 112,5ml Gonal-F.
Är det nån som vet om man "får" ha sex mellan sprutstart och ÄP?
De nämnde att man inte ska ha det efter ÄP men sa inget om tiden från nu till dess.
Tänker att det är viktigt att spermierna är fräscha när det är dags för befruktning...
Är det bara till oss dom har sagt att vi måste använda kondom?
What?! Det hade jag inte fattat! Trodde det gick bra utan kondom, så tack för infon!
Förresten, har längden på mensen ändrats hos er av Gonal-F?