IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Jag har fått väldigt ont i magen. Är rädd för en lätt överstimulering. Kanske det är för att jag tar Ovitrelle i små doser. Hade ET idag. Får se vad vågen säger imorgon.
Jag har fått väldigt ont i magen. Är rädd för en lätt överstimulering. Kanske det är för att jag tar Ovitrelle i små doser. Hade ET idag. Får se vad vågen säger imorgon.
Idag är jag på sprutdag 5 och dags att lägga till Orgalutran. Tycker ni att den sprutan gör mer ont än ex. Gonal-F som är en 'penna'?
Ni som gjort äggplock nångång,
Har ni haft fruktansvärd smärta när man ska kissa? Får rent ut sagt så jävla ont precis när man slappnar av o ska kissa som två stora knivar i äggstockarna.
Gjorde äggplocket i onsdags, smärtan o svullnaden borde lägga sig snart?! :( Blir tokig snart
Går man lätt upp i vikt av alla sprutor?!! Kände mig allmänt tjock å svullen så jag ställde mig på vågen 3 kg upp sen i måndags å jag har inte ändrat nå mat vanor tänker ju på vad jag äter då jag behöver gå ner egentligen. Varje kg skulle jag ju se som en ökad chans. Tråkigt att gå upp då istället ????. Kan man köra nutrillet när man gör sånt här tro eller minskar det chansen att lyckas +a då tro??!
Duktiga ni e allihop!! Mycket som händer <3
Kom att tänka på... Ni som misslyckats innan, på vilken dag blödde ni? Och om det är nån som blivit gravid, blödde ni inte alls då?? :)
Ta hand om er!
Kram
Precis pratat med Huddinge. Tid för VUL inför FET på fredag. Funderar på att börja ÄL testa på torsdag, dag 6, redan. Har alltid tidig ÄL och vill ju verkligen inte missa den. Svårt att veta hur kroppen fungerar efter en IVF.
Första jobbdagen idag sen förra måndagen... Kändes skönt att ställa klockan och gå upp. Att ha fokus på nåt annat. Med 25 barn i klassen hinner man inte med att tänka på ägget.
Det enda som känns är lite lätt illamående, antar att de kommer från de otrevliga tabletterna som jag kör upp 3 gånger om dan... Gillar det inte!