• dumdummast

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Heystella skrev 2014-12-10 11:45:27 följande:

Alltså herregud! Har ju haft rosa/bruna flytningar i 4 dagar nu och ibland pyttelite blod, testade idag med clearblue mest för att verkligen bekräfta att det var kört och får ETT STORT PLUS! Alltså va? Är helt skakis nu, herregud!!

GRATTIS!!

Nu är jag på RD fem, så om pricken har bestämt sig att fastna så borde den fastnat nu
  • dumdummast
    Beyda skrev 2014-12-10 22:08:20 följande:

Heystella och Samira84 grattis till plus! Hoppas ni mår bra själv så ska jag göra test 22/12 vet inte gjorde ni samma dag ni skulle testa det är så jobbigt att vänta tycker jag

Jag har testdag 24/12 men har redan bestämt att första testdagen får blir redan på tisdag sen någon under helgen. Jag kommer aldrig kunna vänta till 24
  • dumdummast
    Cegesi skrev 2014-12-11 15:38:42 följande:

Det är väldigt lustigt hur de olika klinikerna tycker att en ska vänta till en testar. Jag har testdag innan flera av er som ligger före mig.

Jo, jag tycker också att det är konstigt. Borde ju vara samma. Men samtidigt så tester jag ju innan om jag vill
  • dumdummast
    Cegesi skrev 2014-12-11 19:01:14 följande:

Jo och det blir ju inte ett sämre plus för att en testar senare heller. Och inte när en testar tidigare. :)

Ja är ju så. Jag har då redan bestämt att jag kommer testa innan. Har laddat upp med tre gravtest hemma
  • dumdummast
    Linda8110 skrev 2014-12-12 06:10:01 följande:

Blir så trött och ledsen. Känns som om kroppen leker med mina känslor... Började blöda lite igår och jag trodde att mensen redan var här, RD 7. Sen slutade det och det bara småblödde från och till under dagen. Hoppet tändes att det var en nidblödning! Idag vaknar jag och mensen är definitivt igång... Sorg IGEN! Gud va trött jag är på det här...

Ja kroppen är förjävlig vissa gånger. Det psykiska är det som är värst tycker jag i hela processen.

Massa kramar till dig och hoppas du får en fin jul
  • dumdummast
    Linda8110 skrev 2014-12-12 18:06:56 följande:

Ja verkligen det psykiska! Jag har alltid känt att IVF är den sista utvägen och då får vi i alla fall barn eftersom de inte är något fel på oss. Vad är problemet liksom? Varför funkar det inte? Ja man kan undra.

Önskar er en fantastisk jul också!

Om man ändå hade svar på dom frågorna. Hade känts så mycket bättre :).

Tack !
  • dumdummast

I dag är jag på RD 9 och det är 13 dagar sen ovitrellen (den höll inte i sig såhär länge förra gången.) Graviditets testet visar ett svagt plus men det syns. Ååh vet inte vad jag ska tro

• dumdummast
    Tgj skrev 2014-12-14 10:28:52 följande:

Grattis! :)))

Kakan1976 skrev 2014-12-14 12:06:34 följande:

Grattis!

Tack! Känns som ändå helt galet. Vet inte om jag vågar lita på svaret. Men ett plus är ju alltid ett plus ägs det ju
  • dumdummast
    EmyJ skrev 2014-12-14 16:43:51 följande:

Hoppas hoppas! :)

hokus pokus skrev 2014-12-14 18:17:45 följande:

Grattis!! :D

Vet inte riktigt vad jag ska tro faktiskt. Känns om inte riktigt ta in att det var ett plus. Så vi tar ett nytt i morgon på morgonen. Är det också plus så måste det ju stämma?!
  • dumdummast

Tog även en test inte visar starkare. Så här se det ut, idag ser det ut såhär

Känns helt overkligt

Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa