EmyJ skrev 2014-11-24 09:55:25 följande:
Vad jag förstår så är det inte bara antalet äggblåsor som avgör utan också hormonnivåerna..om man blir överstimulerad eller inte.. Så vi får se vad blodet visar :)
Vi har ju vart på VUL samma dagar, men har dom sagt till dig att det blir av på ons trots så många blåsor?
Jag lämnade akademiska med rätt blandade känslor idag. Hon sa att jag hade helt sinnessjukt många blåsor att hon inte ens kunde förmå sig att räkna alla. Att det var helt fantastiskt och att hon skulle följa mitt fall, men sen vände hon och sa att det är farligt och att det förmodligen inte kommer bli plock på onsdag med tanke på hur mina äggstockar ser ut nu, men vi ska vänta på proverna i eftermiddag. Jag vill ju verkligen få ut så mkt som möjligt men då jag har endometrios och sprutar med synarela samtidigt så kan jag inte ta den andra sprutan utan endast Ovitrelle. Vilket ökar risk för överstimulering.
Usch blir så besviken om det inte blir av nu eller om det måste avbrytas. :(
Sen blir det inte bättre av att alla på jobbet tror att jag är gravid nu för jag körde alkoholfritt på personalmiddagen och är rätt svullen..