IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Dags för plock imorgon bitti.. lite nervös men det ska bli skönt att få det gjort..
Dags för plock imorgon bitti.. lite nervös men det ska bli skönt att få det gjort..
Fick två blastocyster till frysen, brevet kom idag!!! Yeayyyyhhhh!!! även om vi naturligtvis hoppas på den jag ruvar på så blev vi såååååå glada!!
Nu är äggplocket avklarat, nästa vecka får vi besked om hur många blacosyter det blev!
Gick det bra? Gjorde det ont för dig?
Kunde inte hålla mig så jag ringde nyss och frågade hur många som blivit befruktade. 9 av 13 är befruktade! Nu får vi se hur många som klarar sig till måndag och nedfrysning... Men 9 känns bra hittills!
Om jag tittar i min mensapp blir det fet den 26 januari. Om kroppen inte bråkar och skjuter på cykeln nu. Två månader kvar alltså, allt går såååå långsamt!
Ja det är mycket väntan... Jag kom på att jag måste fråga hur man gör med FET.. ska man ringa när man får sin mens eller hur går det till?
Ni som inte lyckats efter ET, vilken RD fick ni mens?
Kram till alla det inte fungerat för! Hoppas också på ett plus i tråden snart!
Har någon möjlighet att lägga till mig, ÄP 27 nov
FET januari 2015
Någon här inne som vet om man måste ta Lutinus när man genomgår FET i sin normala cykel?
Tråkigt att höra men jag och sambon är i samma sits som ni, första ruvningen, lite rosa flytningar efter lutinus, inga känningar och har testdag imorgon, har inga förhoppningar om ett plus!! och vi kollar också resor efter nyår, får komma bort från alla gravidmagar här hemma som kompisarna bär runt på....massa prat om hur de känner sig i magen osv....skit tröttsamt å lyssna på men ändå är ja glad för deras skull, att det går så lätt för dem! men andra måste tydligen göra allt å inget och får ändå inga plus!! låter kanske som jag inte är glad för mina vänners skull men de är lite svårt att vara glad och orkar inte lyssna alltid på hur glada och lyckliga de är för de precis blivit gravida...jaja någon gång ska man väl lyckas också...hoppas hoppas hoppas