IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Hade först 125 ie de första 6 dagarna men fick sedan höjt till 150!
Hur stora ägg hade du på vul 2?
Hade först 125 ie de första 6 dagarna men fick sedan höjt till 150!
Hur stora ägg hade du på vul 2?
Till er som har sprayat med Synarel - har ni haft illamående? E på spraydag 3 och mår riktigt illa! ????
Hej, hej! Fick problem med familjeliv. Tappat bort mitt lösenord och får inget nytt där jag frågar efter det. Har mailat forumvärden men har inte fått något svar. Ja, nu heter jag Pommac1 istället för Pommac. Så kan det gå. Här är det dags för spruta nr 4 ikväll och i morgon börjar jag med två sprutor. Sedan är det VUL på torsdag. Spännande, spännande! Samtidigt som det känns lite skräckfyllt. Har inga biverkningar eller symtom och inga humörsvängningar. Så man börjar ju undra om det verkligen händer nåt. Men brösten känner jag av ibland. Men det kan man ju göra ändå.
Oj. Dag 13? Jag hade tänkt att dag 11 nåt är då man plockar ut äggen. Men det är klart att det blir väl olika. Vill nog helst i min önskning att det ska bli äggplock så snart som möjligt. Men samtidigt förstår man ju att det tar ett tag. Man får ha tålamod. Gaa!
Oj. Dag 13? Jag hade tänkt att dag 11 nåt är då man plockar ut äggen. Men det är klart att det blir väl olika. Vill nog helst i min önskning att det ska bli äggplock så snart som möjligt. Men samtidigt förstår man ju att det tar ett tag. Man får ha tålamod. Gaa!
Dom ringde precis från kliniken. Jag ska höja min dos Menopur från 112,5 till 150 och återkomma för ett VUL på måndag. Jag hade äggblåsor idag men dom var lite små. Men som sagt med PCO kan man inte gasa på hursomhelst så vi skyndar långsamt. Hon sa att ibland får man hålla på i tre veckor med sprutorna på PCO patienter.. Jippie :p
Lycka till ni som plockat idag. Spännande!
Vi har äntligen fått tid på måndag :)
Nån mer som blivit rekommendera att ta bisolvon efter plock? Undra lite varför...
Lägg gärna till mitt ÄP på mån 17/11 :)
En fråga nu igen: hur många blodprov har ni tagit? Jag tog ett idag och hade ju VUL samma dag. Har ännu ett VUL på måndag. Ska det vara blodprov då också? Måste jag ringa och höra?