IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Nervöst nu. Har bytt om till de snyggaste kläder nu å ligger å väntar på äp...
Nervöst nu. Har bytt om till de snyggaste kläder nu å ligger å väntar på äp...
Då är jag ruvare! Av åtta ägg blev fem befruktade. Tre delade sig normalt och vi fick tillbaka det bästa som han tyckte såg jättefint ut! De andra två odlas vidare på å sen får vi se. :)
Underbart!!! Wow - lycka till nu! Vad kul! Min klinik har inte ringt in mig idag så jag håller tummarna för att få ruva från och med måndag! Yeaayyyhh! Lycka till nu!!
Nu har det bara blödit mer och mer och jag har ont också, så det är nog mens jag har fått. Det känns inte helt som vanligt för i vanliga fall har jag mensvärk bak i ryggen och nu är det mer fram, men det är ju heller ingen vanlig cykel så det är väl inte konstigt om det känns annorlunda. :( jag får trösta mig med de fyra embryona som finns i frysen.
.... Fattar inte varför så många frågetecken kommer efter mina meddelande
Mensvärk i benen idag! (Vilket jag brukar ha innan mens) Satte ju in ägget igår. Varför har jag redan mensvärk? Känns som att den kan komma närsomhelst. Suck! Så jobbig känsla att känna värken! Blir helt negativ!
Aaaaargghhhh! Jag är så LESS på det hår nu... Sprutdag 18 idag!! Sen i fredags har jag väldigt mycket obehag i magen. Kan inte gå snabbt och rör mig som en 80 åring.. Ska på VUL imorgon och jag hoppas att dom plockar på onsdag. Jag lär få frysa in allihopa för det här lär inte bli bra om jag gör en ET nu. Less less less! Överstimulering hej hej..
Och tack förresten :)
Tjoho! Äntligen ruvare! Tyvärr högst ett embryo till frysen (får besked imorgon) men det känns lite magiskt att ruva! Jag VET att det inte kan ramla ut men det känns ändå som att jag knapp vågar röra mig....
Ja men typ så!!! Usch, min mens kommer alltid en vecka efter ägglossning och nu är det en vecka efter ägglossningssprutan så jag tror hela tiden att jag ska börja blöda... Gaahhhh...! :-O