IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
I vad?! Asså de ju ingenting... Nu får jag ångest, vrf sa de inte d till mig!!!??? De sa 1v sen va som vanligt?! Nu blir jag orolig... Körde rygg/axlar, körde uppåt 35 i ryggövningarna!
I vad?! Asså de ju ingenting... Nu får jag ångest, vrf sa de inte d till mig!!!??? De sa 1v sen va som vanligt?! Nu blir jag orolig... Körde rygg/axlar, körde uppåt 35 i ryggövningarna!
Helt ot-fråga, men finns det en Familjeliv-app till Android och isf vad heter den?
Usch, har haft både sex och träning, känns jättedåligt att de säger att d e ok när d inte är det :(
Tyvärr så klarade inte våra ägg att frysas ned. Nu känner jag nästan att hoppet är ute för det som de satte in. Fast de sa att det ägget såg jättefint ut.
Så har jag också tänkt innan. Men det betyder faktiskt inget negativt för den du har fått tillbaka. Vi har endast fått till frysen en gång och då har jag ändå varit gravid 2 gånger av 5 behandlingar. Vi får se hur det går denna gången. Inga till frysen denna gången heller. Du har helt enkelt fått tillbaka ett superfint. :)
Det vart lika för oss, så jag förstår va du menar :/
I.genomsnitt tar det 1 år för par att bli gravida, så funkar det inte då ska man söka hjälp. Så räkna med mer än ett år. Första gången man gör ivf är det alltid en provomgång, så dom ser hur man reagerar på hormonerna osv. Ni fick ut 10, vissa får ut några få och inga tillbaka. Vet att det känns tungt men det räcker med ett guldägg :) det kan lika gärna fungera den här gången.
Fler ruvare som är törstiga??? Sedan igår på dag 4 och idag har jag varit torr i munnen och har druckit lite extra. Har varit tvungen att gå å dricka på jobbet lite då och då. Har aldrig behövt det förr. Kan det vara biverkning av Lutinus?
Ruvardag 12:
Nu är det ett faktum, det har inte fungerat den här gången heller.... Började blöda så smått idag och testerna visar minus.
Är så ledsen och frustrerad :(
Ja, jag har varit väldigt törstig sen i lördags. Trodde det berodde på vad jag åt men det har inte gått över.