Vi med BIM 13-19 oktober
Hej!
Helt ny på FL och har nyligen startat resan mot en första graviditet, det är andra månaden vi försöker nu och har nästa BIM 15 Oktober. Hoppas få vara med här och plussa :)
Så nervöst och spännande!
Hej!
Helt ny på FL och har nyligen startat resan mot en första graviditet, det är andra månaden vi försöker nu och har nästa BIM 15 Oktober. Hoppas få vara med här och plussa :)
Så nervöst och spännande!
Tack så mycket! (Försöker lära mig förstå FL så hoppas ja gör rätt, haha)
Själv är jag 22 och min partner 26 :)
Hur tänker ni kring grav test, vänta till efter bim eller innan? Endast testa vid symptom?
Kul med nån som har lite egen erfarenhet redan Mee ????
Jag har också kört med äl test, förra månaden lyckades vi dock inte riktigt få till själva sexet just när de hade varit som bäst men denna månad presterade vi lite bättre ????
Jag vill egentligen inte heller ta grav test innan man vet om mensen kommit eller ej, hoppas bara att jag orkar hålla mig!
Hmm. Tydligen kunde man inte skicka såna smilies.. Jag har inte medvetet skickat arton frågetecken.. Haha
Åh de där med symtom är ju väldigt förvirrande.. Är det bara som man inbillar sig eller är de faktiskt där? Jag tycker att de känns lite märkligt i nedre delen av magen, när ja nyser eller hostar blur de som lite kramp i de området. Känner mig lite små kissnödig mest hela tiden. Bröstvårtorna är väldigt ömma men de är nog bara pga att ja hade äl (samma förra månaden)
Jag bor i Stockholm :)
Samma här ang de med åldern.. Fått höra hela mitt liv att barn är sånt man ske vänta med, men jag har alltid vetat vad jag vill och alltid sagt emot (så de lär inte komma som en överraskning). På senaste tiden har mamma dessutom sagt flera saker son tyder på att hon inte skulle bli förvånad om den dan jag säger att hon ska bli mormor (även om de är snart). Min partners mamma däremot har vid massa tillfällen gjort det tydligt att hon vill att vi ska göra henne till farmor ;)
Tycker också de känns skönt att de var flera unga i den här gruppen! (Jag är 22)
Skulle vara kul att veta hur länge alla hängt ihop med sin respektive? :)
Jag lyckas inte med det där "citera"... Men jag känner också att de är lite fuktigt hela tiden, som att man småläcker fast de blir liksom inga flytningar i trosorna men ibland lite blött.
Jag och min partner har varit tillsammans i 8 år så vi har hunnit diskutera saken länge ;)
Spännande att höra era historier! Tänker verkligen inte påstå att nåt är fel men tänkte fråga er som inte varit tillsammans så länge om ni inte känner att ni först vill ha mer tid bara med varann liksom? Förstår ni hur jag menar? :)