littlemissE skrev 2014-10-29 17:12:08 följande:
Inge vidare. IBM+3 idag. Hoppades att gravidkollens tester va något fel på så jag tog ett CB digital.. Men så klart står det "inte gravid" :( fattar inte. Om jag bara skulle gå på min app skulle jag ha haft min tant för 4 dagar sen :/. Haft en konstig känsla i tjejmagen i typ 8-9 dagar.. Börjar bli orolig att det är något annat.
Hoppas du får ett starkt streck och att det är eran tur att göra en bebis :) håller båda tummarna!!!!!!!!
Tycker fortfarande att du ska försöka hoppas! Så länge de inte finns nån mens så finns de hopp!
Tyvärr var mitt streck svagt fortfarande.. :( jag har varit öm i brösten sen två dar, inte i vårtorna som ja varit de andra gångerna vid äl, och så har jag varit öm lika länge i nedre delen av magen. Idag fick jag också en liten rosaaktig slemmig flytning.. Vet inte hur de kommer sig? Nu måste ja ha äl imorrn annars blir ja knäpp, är på dag 19 i cykeln och behöver inte ha äl ännu senare... Funderar på att ta ett til äl test nästa gång ja kissar dock, bara för att ja fått för mig att bröstvårtorna är lite ömma nu... Hahaha, patetiskt