• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Mee och ticcer hur går det?

• efg

Läget för min del är oförändrat i princip. Fortfarande ingen mens. Fick starkare smärta i livmoder området för några dagar sedan och började därfle ta nya stickor och alla visar ganska starkt men ingen är positiv. Tänkte att själva äl släppet kanske sker först nu men som sagt fortfarande inget positivt test. Gyn om typ 1,5 vecka..

• efg

Nej tog ett för en vecka sedan. Men eftersom de var helt blankt, ingen antydan till streck så har ja givit upp nu.. Kollar istället efter Pos äl test sen nån dag. Alla starka men inget positivt.

• efg

Om ni hade sex i förrgår så borde de finnas några simmare kvar och de är absolut värt att ha sex imorrn också! De är inte kört bara för att ni inte har möjlighet precis idag! Heja heja!

Självt tror jag att jag kanske kan ha haft min äl nu..? Bara ca 1 månad senare än jag trodde. Är inte säker (uppenbarligen) men kanske! Isf har vi haft sex kring ev ägglossning så väntan fortsätter.. Kommer mensen eller vad händer. 1 vecka kvar till gyn, ska bli så intressant och se vad de hittar!

• efg

Ni får vän helt enkelt be brorsan lämna er ifred ett tag! Antar att han inte bara tränger sig på i sovrummet om ni stänger?

Jag ska absolut gå till gyn oavsett, till och med om de forsar blod då tänker ja gå dit! Vill prata, se hur de ser ut, veta hur läget är! :) räknar ner dagarna till gyn .. Känns som de går helt okej fort nu iaf, bra när man har mycket annat för sig!

• efg

Ville bara meddela att jag idag varit hos gyn, hon var helt underbar! Jag har som jag misstänkte Pco och fick direkt både mensframkallande och äl producerande läkemedel utan Att behöva vänta ett år. Fick se tydligt att ja har massor av älblåsor på äggstockarna och hon trodde att jag troligtvis inte haft äl alls, iaf inte sen pillerstopp. Men nu kan bebisverkstaden börja på riktigt! Stor lycka!

Hur går det för er??

• efg

Var ju som sagt hos gyn i torsdags, behövde aldrig börja med tabletterna för att få igång mensen, den kom (äntligen) samma kväll! Så på måndag startar vi första kuren pergotime och satsar på ett septemberbarn (eller augustitvillingar? )

Hoppas de är ett gott tecken Mee! Du får hålla oss uppdaterade!

Fått äl ännu Ticcer?

• efg

Åh jag kan tyvärr inte se (men ja brukar aldrig se) men ja hoppas de är nåt! Återkom så vi får veta! Heja heja!

• efg

Allt är drygt i den här branschen själv hoppas ja bara att pergotimebehandlinhen ska hjälpa så jag får äl så jag ens har chans att bli gravid! Ska isf ha äl nästa vecka/början på den efter.

• efg

Hoppas verkligen ticcer! Och att allt går vägen för er! Själv hoppas ja på plus till nyår. Vore en underbar start på de nya året!

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober